Aberia Ung
Org: 984 331 584
Sykehjem og eldreomsorg
•
Sosial og barnevern

Totalvurdering 3,0
4,0
Arbeidsmiljø
2,8
Lønn og betingelser
2,4
Lederskap
2,6
Karrieremuligheter
3,4
Work-life balance
Jobbsøkere erfarer:
1.
2.
3.
0 %
av vurderingene er besvart
5 vurderinger
Arbeidsmiljø
Lønn og betingelser
Lederskap
Karrieremuligheter
Work-life balance
Trivelig arbeidsmiljø med meningsfullt arbeid.
24. juni 2025
Jeg trives som ansatt i Aberia Ung i Bergen. Du får jobbe med ungdom som trenger deg – og det kjennes viktig. Det er et godt arbeidsmiljø, flinke kollegaer og ledere som er tilgjengelige og støttende. Du blir sett, får utvikle deg og gjøre en forskjell. Dette merkes spesielt det siste året. Anbefales for deg som liker å jobbe tett på mennesker og vil ha en jobb med et tydelig samfunnsoppdrag. Opplever også det å jobbe i medlevturnus som positivt for balansen mellom jobb og fritid.
Lønnen har forbedret seg betraktelig de to siste årene.
Arbeidsmiljø
Lønn og betingelser
Lederskap
Karrieremuligheter
Work-life balance
Aberia Ung
20. juni 2025
Stortrives. Gode kolleger og viktig jobb.
Arbeidsmiljø
Lønn og betingelser
Lederskap
Karrieremuligheter
Work-life balance
Dårlig lederskap på alt fra over avdelingsledere. Mye avvik.
1. mai 2025
Når man først starter blir selskapet introdusert som den perfekte arbeidsplass. Dette stemmer ikke. Arbeidsmiljøet virket bra på starten men viste seg og ikke stemme. Avdelingsledere har egentlig 8-16 jobb, men må jobbe mye mer enn dette og blir overkjørt. Når man først har blitt kjent med en ny avdelingsleder, blir denne byttet ut fordi det er behov andre steder og boligen din blir nedprioritert. Dette har skjedd ved flere avdelinger. Ingenting å si på avdelingslederne, men alt over vet ikke hva de driver med. Det er ingen stabilitet her. Lønnen er lavere i forhold til andre selskap innenfor samme bransje.
Arbeidsmiljø
Lønn og betingelser
Lederskap
Karrieremuligheter
Work-life balance
Hyggelige kolleger, men svake ledere.
25. apr. 2025
Hyggelige kolleger. Men ledere mangler ordentlig kompetanse. De har ledere som er hyggelige frem til du begynner å ta opp ting som du har rett på, men de vil ikke innfri kravet, etter det gjør de alt for at du skal mistrives på jobb, slik at du sier opp. De leter etter urealistiske feil hos ansatte for å si dem opp.
Arbeidsmiljø
Lønn og betingelser
Lederskap
Karrieremuligheter
Work-life balance
Dårlig ledelse og manglende sikkerhet. Anbefales ikke! Aldri igjen.
14. apr. 2025
Aldri igjen!
Her blir man satt opp på altfor mange vakter etter hverandre, særlig som nattevakt. For mye ufaglærte vikarer og svært dårlige sikkerhetsrutiner for ansatte. Lite eller ingen å lene seg på ved rømminger eller utageringer da andre ansatte må sove på andre avdelinger andre steder pga overbelegg av beboere. Vil ikke anbefale denne arbeidsgiveren!

