Aleris Stavanger

Org: 983 896 383

Helse og medisin

Logo

Totalvurdering 1,0

1,0

Arbeidsmiljø

1,0

Lønn og betingelser

1,0

Lederskap

1,0

Karrieremuligheter

1,0

Work-life balance

Har du søkt jobb her?

0 %

av vurderingene er besvart

2 vurderinger

Utdatert arbeidsmiljø med dårlig ledelse

16. juni 2026

Jeg anbefaler ikke denne arbeidsplassen til noen. Ledelsen tar ikke til seg kritikk og fraskriver seg mye av ansvaret over til medarbeiderne. Medarbeiderne blir ikke sett og for ikke anerkjennelse for at dem står på under sykemeldingsperioder med mye pågang. Det er mye rot i systemer og et stort kommunikasjonssvikt innad. Jeg vil ikke si at dem er oppdaterte på dagens standard og har mye å lære om bl.a. arbeidsmiljø - for her er vi fremdeles på 90 tallet.

Norges private flotte sykehus med utbrente ansatte og dårlig lønn

5. mai 2026

Her er det favorisering, dårlig ledelse, dårlig arbeidsmiljø, underbemanning, og dårlig lønn. Arbeidsmengden er altfor høy, og sammen med dårlig arbeidsmiljø fører det til sykemeldinger, dårlig helse, det går utover familieliv og annet sosialt liv, og folk jobber seg rett og slett syke. De siste årene er det altfor mange som har sluttet, og ledelsen mener bare det har vært til det beste da de nok ikke passet inn på Aleris. Vi er flere som søker nye jobber, og har informert ledelsen om at vi gjør det da vi ikke orker mer, men det er ingen respons på det. Ledelsen forstår ikke at det må skje en endring, hva som må skje, og hva som ligger bak all sykefraværet. Når de har forstått det, så må de først og fremst begynne å ta vare på sine ansatte. Norges største private sykehus, fint og flott utad, mens inne i kjernen der det er oss ansatte som får alt til å gå rundt, der kan vi bare ha det så godt - så lenge driften går rundt og millionene kommer inn.

Halloooooo?

Jobber det noen her, eller? Ingen har gjort krav på denne siden. Det tar bare noen få tastetrykk.