Alti Forvaltning

Org: 919 779 535

Eiendom og utleie

Renhold og fasiliteter

Logo mangler

Totalvurdering 2,6

3,5

Arbeidsmiljø

2,3

Lønn og betingelser

2,5

Lederskap

2,3

Karrieremuligheter

2,5

Work-life balance

Har du søkt jobb her?

0 %

av vurderingene er besvart

Topp fordeler

Gi dine stemmer

4 vurderinger

Overtidskrav overskygger gode fordeler

9. apr. 2026

Høyt press, stor arbeidsmengde og en generell forventning fra ledelse om at ansatte har mulighet, kapasitet og lyst til å jobbe mye overtid i lange perioder. Dette reflekteres ikke i lønnen. Gode ansattfordeler og en generøs arbeidsplass på mange måter, men det drukner dessverre i det negative. Forsøk på formidling av arbeidsforhold ser ut til å oppfattes av ledelse som et angrep, som igjen skaper dårlige forutsetninger for et godt arbeidsmiljø.

Høyt press

13. jan. 2026

Alti Forvaltning er en bedrift som stiller store krav. Jeg opplevde at kravene til læringskurve ikke var proporsjonale med opplæringen jeg ble gitt, og kjente på en irritasjon ovenfra på at jeg ikke lærte fort nok (jeg har aldri opplevd noe slikt tidligere). I tillegg forventes det stor arbeidsinnsats utover normal arbeidstid, noe som også fort resulterer i irritasjon ovenfra om man ikke catcher denne uskrevne regelen. Alti er en stødig bedrift i vekst, og har mye kompetanse om bord - men min opplevelse er at de har en vei igjen å gå som arbeidsgiver.

Ung bedrift med stort potensiale, men rom for forbedring.

31. okt. 2025

Jeg liker jobben min, men opplever at rammene som settes ovenfra ikke stemmer med realiteten alltid. Det virker ikke som at det er helt forståelse for menge jobb som pålegges nedover, og det stemmer ikke med prosentstillinger eller antall ansatte. Fokuset er på å vokse, ikke nødvendigvis på vedlikeholdet underveis. Mange flinke folk, men savner litt mer kompetanse noen steder. Men, det er fortsatt en ung bedrift, så mye kan skje. Mye potensiale her, men fortsatt et stykke å gå.

Fantastisk arbeidsmiljø med meningsfylt arbeid!

6. apr. 2025

Jeg trives veldig godt på arbeidsplassen min. Vi har et trygt og godt arbeidsmiljø med fantastiske kollegaer som alltid stiller opp for hverandre. Det er lett å føle seg sett og verdsatt. Arbeidet vi gjør føles meningsfylt, og det gir en ekstra motivasjon i hverdagen. Jeg opplever at jeg får utvikle meg, samtidig som jeg bidrar til noe som virkelig betyr noe.

Halloooooo?

Jobber det noen her, eller? Ingen har gjort krav på denne siden. Det tar bare noen få tastetrykk.