Anicura Dyresykehus Oslo

Org. 997 852 265

Dyrlege og veterinær

Logo mangler

Totalvurdering 1,3

1,5

Arbeidsmiljø

1,0

Lønn og betingelser

1,0

Lederskap

2,0

Karrieremuligheter

1,0

Work-life balance

Har du søkt jobb her?

0 %

av vurderingene er besvart

2 vurderinger

Dårlig ledelse og overarbeidede ansatte.

17. nov. 2025

Anbefaler veterinærer og dyrepleiere å styre unna denne bedriften som arbeidsgiver. overtid i fleng, ingen lojalitet eller support fra inkompetent ledelse. Ledelsen bryr seg kun om penger; ikke dyrene eller de ansatte. Dyrene behandles bra kun pga dedikert personale som strekker seg altfor langt.

Hardt arbeid, lite verdsatt, dårlig lønn.

4. juli 2025

Miljø for å jobbe hardt og mye. Kolleger som i stor grad stiller opp for hverandre. Generelt fine og hardtarbeidende ansatte. Dessverre blir ansatte lite verdsatt og bedriften er også blant de aller dårligste på lønn i denne bransjen. Hadde sjelden tid til å spise/gå på do i arbeidstiden, jobbet i gjennomsnitt 1-2 timer overtid daglig. Også opplevd at ansatte blir bedt om å komme på jobb seøvom de har feber.

Halloooooo?

Jobber det noen her, eller? Ingen har gjort krav på denne siden. Det tar bare noen få tastetrykk.