Anicura Dyresykehus Oslo
Org. 997 852 265
Dyrlege og veterinær
Logo mangler
Totalvurdering 1,3
1,5
Arbeidsmiljø
1,0
Lønn og betingelser
1,0
Lederskap
2,0
Karrieremuligheter
1,0
Work-life balance
Har du søkt jobb her?
0 %
av vurderingene er besvart
2 vurderinger
Arbeidsmiljø
Lønn og betingelser
Lederskap
Karrieremuligheter
Work-life balance
Dårlig ledelse og overarbeidede ansatte.
17. nov. 2025
Anbefaler veterinærer og dyrepleiere å styre unna denne bedriften som arbeidsgiver. overtid i fleng, ingen lojalitet eller support fra inkompetent ledelse. Ledelsen bryr seg kun om penger; ikke dyrene eller de ansatte. Dyrene behandles bra kun pga dedikert personale som strekker seg altfor langt.
Arbeidsmiljø
Lønn og betingelser
Lederskap
Karrieremuligheter
Work-life balance
Hardt arbeid, lite verdsatt, dårlig lønn.
4. juli 2025
Miljø for å jobbe hardt og mye. Kolleger som i stor grad stiller opp for hverandre. Generelt fine og hardtarbeidende ansatte. Dessverre blir ansatte lite verdsatt og bedriften er også blant de aller dårligste på lønn i denne bransjen. Hadde sjelden tid til å spise/gå på do i arbeidstiden, jobbet i gjennomsnitt 1-2 timer overtid daglig. Også opplevd at ansatte blir bedt om å komme på jobb seøvom de har feber.

