Asker Kommune Medborgerskap

Org: 974 637 758

Offentlig sektor

Logo

Totalvurdering 2,8

3,5

Arbeidsmiljø

2,5

Lønn og betingelser

2,5

Lederskap

2,5

Karrieremuligheter

3,0

Work-life balance

Jobbsøkere erfarer:

1.

0 %

av vurderingene er besvart

2 vurderinger

Hyggelig arbeidsmiljø, men begrensede karrieremuligheter.

Asker Kommune Svømmehaller22. des. 2025

Kan være litt vanskelig å få ledelsen til å høre på oss "på gulvet". Må ofte si ifra flere ganger, eller får beskjed at noe skal gjøres og det skjer aldri. Ellers hyggelig og real ledelse. Lett å få opplæring i andre avdelinger. Flere som har jobbet seg oppover, men få av disse stillingene og ikke et sted å jobbe for utvikling nødvendigvis. Stort sett fint arbeidsmiljø , og ledelsen jobber for å ha et fint arbeidsmiljø.

Fraværende ledelse og høyt arbeidspress.

Asker Bibliotek9. nov. 2025

Fantastiske kolleger og et veldig givende yrke, men en fraværende ledelse.

Kommunen og ledelsen viser lite forståelse til hva de ansatte skal jobbe med og hva som er bibliotekets samfunnsoppdrag. Kommunen pålegger oss arbeidsoppgaver som går utover vår mulighet til å jobbe med det som vi er fagutdannet til å gjøre. Ledelsen er opptatt av å vise at de bestemmer. Opplever også at du ikke kan si nei eller være uenig med dem. Du kan også si ifra til ledelsen om noe som er vanskelig, og få svaret «hva kan du gjøre for at det skal bli bedre», og de gjør ikke noe mer med det. Det virker som at de er konfliktskye, samtidig som at de skal vise at de har makt. Dårlig på tilrettelegging og dårlig gjennomføringsevne når det kommer til oppfølging av ansatte, medarbeidersamtaler o.l.

Generelt mye press og arbeid på den enkelte ansatte. Vi blir mer og mer et gratis SFO og gratis kulturhus. Lite rom for å jobbe med litteratur, og mye av arbeidet i skrankevakter går til løfting og bæring av tunge kasser og bøker.

Halloooooo?

Jobber det noen her, eller? Ingen har gjort krav på denne siden. Det tar bare noen få tastetrykk.