Asko Vest

Org: 979 487 916

Grossist og engros

Logo

Totalvurdering 3,8

4,4

Arbeidsmiljø

4,0

Lønn og betingelser

3,8

Lederskap

3,4

Karrieremuligheter

3,6

Work-life balance

Jobbsøkere erfarer:

1.

2.

3.

0 %

av vurderingene er besvart

Topp fordeler

Gi dine stemmer

5 vurderinger

Hyggelige kollegaer, men krevende overtidskultur

3. feb. 2026

En grei plass å jobbe for å tjene penger som feks student, men det er ett voldsomt press på prestajon og det med å jobbe overtid. Ledelsen forventer at du stiller opp relativt ofte, om ikke så slutter du å få vakter. Hyggelig miljø innad på «gulvet» heldigvis. Mine kollegaer var hyggelige. Asko liker studenter som jobber mye, men gir dessverre lite tilbake mtp på at de ofte nekter endring av vakter langt frem i tid

Ingen er uerstattelige untatt ledelsen

20. juni 2025

Mange flotte kollegaer igjennom 10 år, men stort gjennomtrekk i mellomledelsen viser at den øverste ledelsen burde gå i seg selv. Selv om de forsøker å motbevise "ovenfra og ned" inntrykket de ansatte har av de, så er det fortsatt stor mangel på forståelse for de ansatte. Mye av dette skyldes dårlig kommunikasjon. Dette er en fin bedrift for å bygge CV til neste arbeidsplass. Gode sosiale arrangementer, men lønn til funksjonærer er noe av det dårligste i landet.

Hyggelige kollegaer og hektiske arbeidsdager.

22. apr. 2025

Veldig mange hyggelige kollegaer og bra mangfold. Hektiske dager og fysisk krevende, men det går bra når man jobber med folk man trives med.

Bra arbeidsmiljø, men fysisk krevende jobb.

10. apr. 2025

Jobben med å plukke på Asko Vest kan føles ganske ensformig, men den passer perfekt hvis du ikke har lyst til å håndtere kunder eller tvinge frem et falskt smil. Arbeidsmiljøet er skikkelig bra – masse hyggelige folk, og lederne er både omtenksomme og dyktige. Lønna er også veldig god, spesielt med tanke på at du ikke trenger noen spesielle forkunnskaper, bortsett fra truckførerbevis.

Hvis du vurderer å søke, bør du tenke over det fysiske ved jobben. Å være i konstant bevegelse i nesten 7,5 timer tapper kroppen skikkelig, og energien du egentlig skulle hatt etter jobb blir ofte borte. Jeg merker selv at jeg sjelden har overskudd til å gjøre noe særlig etterpå og bare vil slappe av.

Jobben er prestasjonsbasert, så du kan tjene flere tusen ekstra i måneden uten å jobbe flere timer. Men ulempen er at det blir vanskelig å ta en pause med god samvittighet uten å føle at tiden løper fra deg.

Kantinen er ikke noe å skrive hjem om, de serverer mat som passer om du skulle ha sittet i ro hele dagen, veldig mye grønnsaker og diverse som ikke akkurat fyller kroppen med energi…

Trygg og god arbeidsplass

8. apr. 2025

Dette er en veldig bra arbeidsplass. Den er trygg, de betaler godt og man trenger ingen utdanning for å jobbe her. Man trenger bare gode holdninger.

Halloooooo?

Jobber det noen her, eller? Ingen har gjort krav på denne siden. Det tar bare noen få tastetrykk.