Avinor Flysikring
Org: 913 074 270
Lager og logistikk
Logo mangler
Totalvurdering 4,2
5,0
Arbeidsmiljø
3,5
Lønn og betingelser
4,5
Lederskap
4,0
Karrieremuligheter
3,8
Work-life balance
Har du søkt jobb her?
0 %
av vurderingene er besvart
4 vurderinger
Arbeidsmiljø
Lønn og betingelser
Lederskap
Karrieremuligheter
Work-life balance
Flott jobb og arbeidsplass, men skiftarbeid er helseskadelig, noe toppledelsen ikke anerkjenner.
Avinor Flysikring avd. Bergen • 17. sep. 2025
Helt supert å jobbe her! Spennende og utfordrende jobb, meget god lokal ledelse, flotte kollegaer, og et bra arbeidsmiljø!
Det er hevet over enhver tvil at skiftjobbing ikke er en "vinner" for helsen på lang sikt. Dette har vår fagforening jobbet med i mange år, men dessverre for døve ører i toppledelsen i Flysikring. Så "drawbacket" med jobben er en manglende forståelse lenger "opp i systemet." Dette gjør i sin tur at arbeidshverdagen over tid blir mere belastende og helseskadelig enn den kunne ha vært.
Arbeidsmiljø
Lønn og betingelser
Lederskap
Karrieremuligheter
Work-life balance
Fantastisk arbeidsmiljø med gode muligheter!
20. juni 2025
Spennene og trygg arbeidsplass! Supre kollegaer og gode utviklingsmuligheter! Høyt under taket!
Ivaretatt når livet butter - for det kan også skje!
Stolt av å jobbe i Avinor Flysikring AS.
Arbeidsmiljø
Lønn og betingelser
Lederskap
Karrieremuligheter
Work-life balance
Godt miljø, men krevende arbeidsbelastning.
6. apr. 2025
Flotte mennesker som opptrer kollegialt og profesjonelt. Veldig fokus på drift, effektivisering. Arbeid/fritid lite styrt, belastende i lengden.
Arbeidsmiljø
Lønn og betingelser
Lederskap
Karrieremuligheter
Work-life balance
Bra arbeidsmiljø og solide folk!
2. apr. 2025
Utrolig bra folk å jobbe sammen med! Work-life balance er topp i klassen. Utrolig givende oppgaver og prosjekter. Man føler seg - og er en del av - en viktig organisasjon. Ledelsen er god, men mellomledere og avdelingsledere oppleves å i liten grad kunne gjøre større forskjeller for ansatte. Det blir ofte «dette tar jeg videre». Lønnen du kommer inn med er lønnen du kan regne med å ha videre. Årlig justering, med veldig liten mulighet for individuell justering. Om du gjør en veldig dårlig jobb eller veldig god jobb, så er forskjellen på lønnsuttelling marginal. Fint sted som en siste arbeidsgiver før pensjonstilværelsen, men for nyutdannede som ønsker lønnsprogresjon ville jeg kjørt konsulent-ruta to-tre år.

