Bergen Kommune Etat For Idrett
Org: 982 611 725
Sport og trening

Totalvurdering 1,0
1,0
Arbeidsmiljø
1,0
Lønn og betingelser
1,0
Lederskap
1,0
Karrieremuligheter
1,0
Work-life balance
Har du søkt jobb her?
0 %
av vurderingene er besvart
1 vurdering
Arbeidsmiljø
Lønn og betingelser
Lederskap
Karrieremuligheter
Work-life balance
Urovekkende elendig arbeidsmiljø og ledelse| 0 psykologisk trygghet | 0 ytringsfrihet! STYR UNNA!
9. apr. 2025
- Urovekkende høyt innslag av narssisister på både strategisk og operativt nivå!
- Ingen onboarding eller offboarding - altså ingen vilje (eller evne?) fra arbeidsgiver til å benytte sjanser til å bli bedre!
- Ekstremt dårlig kommunikasjon mellom strategisk nivå og operativt nivå!
- Rykter og baksnakking florerer!
- Ledere sletter skriftlig informasjon om kritikkverdige forhold de ansatte har rapportert om!
- Proforma-ledelse: Alt som gjøres fra ledelsens side, gjøres for at det skal se pent ut på papiret!
- Utstrakt dobbeltkommunikasjon og dobbeltmoral på strategisk nivå, overfor de ansatte på operativt nivå!
- Ett sett regler gjelder for strategisk nivå - andre regler gjelder for det operative nivået!
- Særdeles korte tidsfrister å forholde seg til - uansett hva det gjelder!
- Kritikkverdige forhold som gis beskjed om - enten muntlig eller skriftlig - blir ikke tatt til etterretning. Hvis de blir tatt til etterretning, tar det ekstremt lang tid før noe skjer!
- Ingen rom for fleksibilitet i.f.t. utfordringer som kan oppstå i livet til de på operativt nivå - "arbeidsgivers styringsrett" brukes for ALT det er verdt!
- Ikke kom med konstruktive innspill og forslag i Etat for idrett;
ledelsen stjeler idèene dine og tar idèene til inntekt for seg selv!
- Flere straffedømte - vinningskriminalitet, narkotika, økonomisk underslag - har jobbet i etaten!
- Særdeles dårlig arbeidsmiljø, både på på strategisk og operativt nivå:
Begge steder er det en liten, utvalgt gruppe, og enkeltpersoner, som bestemmer, ofte uten at disse har formell makt! De som motsetter seg disse gruppene/ enkeltpersonene, eller gir beskjed til leder om forholdene, fryses ut og mobbes!
- Operativ nivå oppfordres til å dra på kurs, oppdatere egen kompetanse etc. - men når en søker om permisjon for dette, er det sjelden en hører noe som helst fra noen leder, i forkant. Men så får en masse spørsmål og kritikk fra de samme lederne i etterkant!
Strategisk nivå drar selv ofte på kurs!

