Bergen Kommune Etat For Idrett

Org: 982 611 725

Sport og trening

Logo

Totalvurdering 1,0

1,0

Arbeidsmiljø

1,0

Lønn og betingelser

1,0

Lederskap

1,0

Karrieremuligheter

1,0

Work-life balance

Har du søkt jobb her?

0 %

av vurderingene er besvart

Topp fordeler

Gi dine stemmer

1 vurdering

Urovekkende elendig arbeidsmiljø og ledelse| 0 psykologisk trygghet | 0 ytringsfrihet! STYR UNNA!

9. apr. 2025

- Urovekkende høyt innslag av narssisister på både strategisk og operativt nivå!

- Ingen onboarding eller offboarding - altså ingen vilje (eller evne?) fra arbeidsgiver til å benytte sjanser til å bli bedre!

- Ekstremt dårlig kommunikasjon mellom strategisk nivå og operativt nivå!

- Rykter og baksnakking florerer!

- Ledere sletter skriftlig informasjon om kritikkverdige forhold de ansatte har rapportert om!

- Proforma-ledelse: Alt som gjøres fra ledelsens side, gjøres for at det skal se pent ut på papiret!

- Utstrakt dobbeltkommunikasjon og dobbeltmoral på strategisk nivå, overfor de ansatte på operativt nivå!

- Ett sett regler gjelder for strategisk nivå - andre regler gjelder for det operative nivået!

- Særdeles korte tidsfrister å forholde seg til - uansett hva det gjelder!

- Kritikkverdige forhold som gis beskjed om - enten muntlig eller skriftlig - blir ikke tatt til etterretning. Hvis de blir tatt til etterretning, tar det ekstremt lang tid før noe skjer!

- Ingen rom for fleksibilitet i.f.t. utfordringer som kan oppstå i livet til de på operativt nivå - "arbeidsgivers styringsrett" brukes for ALT det er verdt!

- Ikke kom med konstruktive innspill og forslag i Etat for idrett;

ledelsen stjeler idèene dine og tar idèene til inntekt for seg selv!

- Flere straffedømte - vinningskriminalitet, narkotika, økonomisk underslag - har jobbet i etaten!

- Særdeles dårlig arbeidsmiljø, både på på strategisk og operativt nivå:

Begge steder er det en liten, utvalgt gruppe, og enkeltpersoner, som bestemmer, ofte uten at disse har formell makt! De som motsetter seg disse gruppene/ enkeltpersonene, eller gir beskjed til leder om forholdene, fryses ut og mobbes!

- Operativ nivå oppfordres til å dra på kurs, oppdatere egen kompetanse etc. - men når en søker om permisjon for dette, er det sjelden en hører noe som helst fra noen leder, i forkant. Men så får en masse spørsmål og kritikk fra de samme lederne i etterkant!

Strategisk nivå drar selv ofte på kurs!

Halloooooo?

Jobber det noen her, eller? Ingen har gjort krav på denne siden. Det tar bare noen få tastetrykk.