Bestum Skole

Org. 974 589 672

Utdanning og opplæring

Logo

Totalvurdering 2,4

3,0

Arbeidsmiljø

3,0

Lønn og betingelser

1,0

Lederskap

2,0

Karrieremuligheter

3,0

Work-life balance

Har du søkt jobb her?

0 %

av vurderingene er besvart

1 vurdering

Null opplæring og ressurser, men hyggelige kolleger

20. mai 2026

Jobbet på Bestum som vikar. Fikk null opplæring, ikke tilgang på noe ressurser, nøkler, vest osv. Ble møtt med sukk og frustrasjon når jeg spurte om hjelp fra ledelsen/kontoret. Lærerne var også ekstremt dårlige ofte på å lage opplegg til timene, så jeg sto bar uten opplegg eller ressurser. Ble også lovet en stilling som ble gitt bort til noen andre.

De fleste kollegaene var hyggelige i det minste da.

Har fått mye bedre opplæring/oppfølging på andre skoler.

Halloooooo?

Jobber det noen her, eller? Ingen har gjort krav på denne siden. Det tar bare noen få tastetrykk.