Bestum Skole
Org. 974 589 672
Utdanning og opplæring

Totalvurdering 2,4
3,0
Arbeidsmiljø
3,0
Lønn og betingelser
1,0
Lederskap
2,0
Karrieremuligheter
3,0
Work-life balance
Har du søkt jobb her?
0 %
av vurderingene er besvart
1 vurdering
Arbeidsmiljø
Lønn og betingelser
Lederskap
Karrieremuligheter
Work-life balance
Null opplæring og ressurser, men hyggelige kolleger
20. mai 2026
Jobbet på Bestum som vikar. Fikk null opplæring, ikke tilgang på noe ressurser, nøkler, vest osv. Ble møtt med sukk og frustrasjon når jeg spurte om hjelp fra ledelsen/kontoret. Lærerne var også ekstremt dårlige ofte på å lage opplegg til timene, så jeg sto bar uten opplegg eller ressurser. Ble også lovet en stilling som ble gitt bort til noen andre.
De fleste kollegaene var hyggelige i det minste da.
Har fått mye bedre opplæring/oppfølging på andre skoler.

