Boreal Travel

Org: 942 962 568

Transport og sjøfart

Utleie og leasing

Logo mangler

Totalvurdering 2,5

3,3

Arbeidsmiljø

2,5

Lønn og betingelser

2,0

Lederskap

2,5

Karrieremuligheter

2,3

Work-life balance

Har du søkt jobb her?

0 %

av vurderingene er besvart

4 vurderinger

Godt miljø, men dårlig ledelse og lite utvikling.

6. mai 2025

Etter veldig mange år i denne bedriften: dette er en utfordrende bedrift å jobbe i. Miljøet er utrolig godt, men toppledelsen er ekstremt dårlig og det gjenspeiler seg igjen og igjen via omorganiseringer som aldri fører til et bedre resultat. Vi blir hele tiden fortalt vi må snu trenden med negative tall, og alle må være med å dra lasset. Verktøyene de leverer oss til å utføre dette er fra steinalderen, og de har ingen interesse av å utarbeide dette til det bedre. Til syvende og sist er det kundene som lider av dette, fordi det er kaotisk med veldig få muligheter til å følge dem opp som gjør at vi glipper oppdrag til konkurrenter.

Mellomlederene er kjempeflinke, og det er veldig fint å ha mellomledere som tar deg seriøst. Men så fort noe skal over hodet på dem igjen så møter man vegg på vegg. Det finnes svært få utviklingsmuligeter i denne bedriften, Boreal Travel ligger så langt bak teknologisk at ingen ferdigheter man lærer i samfunnet i dag er relevant her.

Godt arbeidsmiljø, men ønsker bedre onboarding.

Boreal Travel avd. Stavanger10. apr. 2025

Spennende jobb med varierte arbeidsoppgaver. Jeg setter stor pris på det gode arbeidsmiljøet og mine dyktige kollegaer. Fra dag 1 har jeg blitt møtt med en «La oss dra sammen» holdning, noe som bidrar til god team-følelse.

Forbedringsforslag: Litt bedre struktur på onboarding

Greit miljø, men mangler involvering, utvikling og riktig ledelse.

Boreal Travel avd. Stavanger8. apr. 2025

Arbeidsmiljøet på Boreal Travel Avd. Stavanger er generelt hyggelig, og folk er vennlige. Det er god stemning både i lunsjen og ved kaffeautomaten, og samarbeidet mellom kontoransatte og sjåfører er stort sett bra. Men det virker som enkelte på kontoret ser litt ned på sjåførene og ikke kommuniserer med dem på samme måte som med kollegaene sine på kontoret.

Selv om stemningen på kontoret er fin, er det viktig å ha gode muligheter for karriereutvikling for å gjøre arbeidsplassen enda bedre. Det føles som ledelsen har en tendens til å detaljstyre hverdagen, og beslutninger blir ofte tatt på høyere nivå uten at de involverer folk på gulvet. Dette skaper en “ovenfra og ned”-holdning, spesielt fra mellomledere og ledere, som kan gjøre det mindre motiverende å jobbe der. I tillegg er lønnen ikke den beste, og det kan påvirke arbeidslysten over tid.

Mitt tips til Boreal er å høre på de ansatte og involvere alle nivåer i organisasjonen når viktige beslutninger skal tas, for eksempel ved endringer i strukturen. Det vil bidra til en sterkere og mer helhetlig arbeidsplass.

Uklare mål og favorisering skaper dårlig arbeidsmiljø.

5. apr. 2025

Uklare mål og retning. Favoriserer av enkeltpersoner og utfrysing uten at noen reagerer