Cegal avd. Oslo

Org: 998 614 198

Data og informasjon

Et globalt teknologiselskap som spesialiserer seg innen energi. Vi har mer enn 800 ansatte i ni land, og vokser stadig.

Logo

Totalvurdering 2,7

3,0

Arbeidsmiljø

2,3

Lønn og betingelser

2,5

Lederskap

2,5

Karrieremuligheter

3,2

Work-life balance

Har du søkt jobb her?

0 %

av vurderingene er besvart

6 vurderinger

Talented team and great perks, but low salary

11. juni 2026

Cegal is filled with talented and friendly people. There are several social events and clubs to join. Cafeteria and gym on site.

Over several years the compensation package, salary and bonuses, have been lower than industry standard - and there's no real sign to think this will change. Pension scheme is improving in steps - but is still quite low.

Gode muligheter for utvikling, godt miljø og work-life balance

2. juli 2025

Jeg er godt fornøyd med Cegal som arbeidsplass. Her har jeg utelukkende fått gode ledere, bra fagmiljø, mange utviklingsmuligheter og fantastiske kolleger i mitt team.

Jeg har varierte og interessante arbeidsoppgaver, høy grad av autonomitet og tillit, fleksibilitet i arbeidstid/sted og opplever svært god work-life balance. Jobben er tidvis veldig travel, med en liste av arbeidsoppgaver som ofte er større enn tiden til rådighet, men det er ingen forventning om overtidsarbeid fra leder.

Prima lokasjon på kontoret i Oslo med gode fasiliteter som bra kantine og treningsrom.

Fornøyd med lønn og andre fordeler, men pensjon burde definitivt vært bedre.

Elendig ledelse, høy turnover. Styr unna!

24. juni 2025

En ledelse totalt blind og ute av stand til å lede.

Du får samme lønn i kommunen.

De sender ut undersøkelser i øst og vest men er ute av stand til å gjøre noe med tilbakemeldingene.

Flukt av folk som følge av ingen ledelse, ingen retning, 75% ledere og 25% arbeidsmaur. Nå er vel alle snart slutta, så da får de lede en bedrift de selv har brent ned.

Et evig press for å ta sertifiseringer med en "lønn" på 5000 kr for å legge ned MYE tid - det er mer en provokasjon en noe annet.

Styr unna.

Dårlig ledelse og manglende inkludering.

13. juni 2025

Dårlig ledelse, som fjernet spesialiserte selgere for å samle salgsavdeling. Endte med en salgsavdeling som ikke visste hva halve selskapet jobbet med, på tross av mange møter. Hele sjappa drives av "gutteklubben grei" som passer på og dekker over for hverandre. Overraskende lite negativ omtale, så der gjør de tydeligvis en god jobb. Ingen retning, ingen styring og vilkårlig fokus.

Satt som regel på oppdrag som var totalt feil for min kompetanse, siden salg ikke hadde noen kompetanse (eller ønske om å tilgegne seg kompetanse) om hva enkelte avdelinger drev med.

Liker å skryte av diversity og inclusivity i sosiale medier, men har en ledelse som aktivt motarbeider et hvert inkluderingstiltak - sammen med en liten håndfull meget høylytte medarbeidere. Liker å "talk the talk", men det er litt mye å be om å også "walk the walk", tydeligvis. Pusher ut ansatte som ikke passer i boksen, eller som er litt "ukomfortable" å forholde seg til fordi de ønsker likebehandling.

Grusomt

10. apr. 2025 (redigert 22. apr. 2025)

Jeg opplevde arbeidsmiljøet som krevende, med lite fokus på trivsel og støtte for ansatte. Ledelsen fremsto som lite tilgjengelig og engasjert i de utfordringene som oppsto. Etter min erfaring er hovedfokuset på resultater, mens hensynet til de ansatte kunne vært langt bedre. Jeg vil anbefale å være varsom med å velge denne arbeidsplassen dersom man verdsetter et trygt og støttende arbeidsmiljø.

Trives med kollegaer og utviklingsmuligheter!

4. apr. 2025

Jeg trives veldig godt, med både gode kollegaer og bra sosialt miljø, flotte lokaler og muligheter for å utvikle meg faglig gjennom tilbakemeldinger, kurs og sertifiseringer. Mange dyktige kollegaer. Veldig stor grad av fleksibilitet og tillit!

Veldig fornøyd med lokasjon, kantine.

Gode forsikringer og lønn, men pensjon kunne blitt litt bedre