Cegal avd. Sandnes

Org: 882 285 952

Data og informasjon

Et globalt teknologiselskap som spesialiserer seg innen energi. Vi har mer enn 800 ansatte i ni land, og vokser stadig.

Logo

Totalvurdering 2,6

3,0

Arbeidsmiljø

2,0

Lønn og betingelser

2,0

Lederskap

2,6

Karrieremuligheter

3,1

Work-life balance

Jobbsøkere erfarer:

1.

2.

3.

0 %

av vurderingene er besvart

Topp fordeler

Gi dine stemmer

24 vurderinger

Gode muligheter, men svak ledelse og lav lønn

11. jan. 2026

Bra arbeidsplass med gode kollegaer og muligheter, men ser ikke ut som ledelsen bryr seg så mye om "vanlige" arbeidere og lønnen er ikke god nok.

Fantastisk arbeidsplass med god kultur og samarbeid på tvers.

16. des. 2025

Fantastisk arbeidsplass med mye samarbeid på tvers av team/avdelinger. God kultur for langsiktige forbedringer istedenfor quick fixes. Sosiale events med passelig hyppighet og en følelse av at ledelsen bryr seg. Ser på andre tilbakemeldinger her at enkelte avdelinger har nok hatt til tider et høyt arbeidspress men det er på ingen måte en opplevelse jeg sitter med. Firmaet er opptatt av videreutvikling og interne muligheter, god lønnsjustering om man legger inn en innsats.

Cegal er en arbeidsplass hvor man føler seg velkommen.

25. nov. 2025

Jeg liker å jobbe hos cegal det er en arbeidsplass jeg gleder meg til å kommepå og jeg ser fram til å jobbe hos de vær dag alle gjær at du føler deg velkommen

Underbemanning og svak ledelse skaper problemer.

27. juni 2025

Altfor lite bemanning til å levere solgt arbeid. De flinkeste må dra lasset og kontinuerlig lære opp nye teknikere. Rekruttering går alt for sent og en dårlig syklus opprettholdes dermed.

Dette er problemstilling som har fått leve i lang tid men ledelsen responderer dårlig på feedback.

Lønn og tillit skaper usikkerhet blant ansatte.

15. mai 2025

Vært en står endring lønn og goder.

Medført at en del erfarne medarbeidere har sluttet.

Dårlig tillitt til ledelse

Trygghet og utvikling preger arbeidsmiljøet.

6. mai 2025

Etter noen år i arbeid hos Cegal kan jeg med hånda på hjertet si at dette er en av de tryggeste arbeidsplassene jeg har hatt. Folka er fine, miljøet er godt, og arbeidet er svært spennende. På toppen av det er det alltid gode muligheter for å utvikle seg selv. Det er ganske stor fokus på suksess, og det stemmer at vi hele tiden har måtte streve for å oppnå dette men sånn har jeg hatt det hos andre arbeidsgivere også så det hører med.

Anbefaler alle som får muligheten til å ta den hos Cegal.

Godt miljø, men svekket kultur og lønn.

23. apr. 2025

Godt arbeidsmiljø og folk.

Igjennom årene har kulturen svekket og ikke konkruansedyktig lønn eller goder/fordeler. Når en bedrift ikke invisterer i folkene så forsvinner kulturen og det som gjør arbeidsplassen bra. Loyalitet gir kun ansiennitet, og ikke noe fortrinn hos Cegal.

Cegal: Trygt, uformelt og variert arbeidsmiljø.

23. apr. 2025

Cegal er en god arbeidsplass med et trygt og uformelt miljø. Folk er jordnære og lette å prate med, og det gjør hverdagen kjekk. Man får jobbe med varierte og relevante prosjekter, og kundene er som regel samarbeidsvillige og greie å ha med å gjøre.

Inkluderende arbeidsmiljø med utviklingsmuligheter.

15. apr. 2025

Cegal er en arbeidsplass jeg varmt vil anbefale til andre. Dette er en inkluderende bedrift med mangfold av etnisiteter og personligheter. Her får man prøve ut nye ting om man er litt proaktiv og tørr å gå litt av komfortsonen. Kjempehyggelige kollegaer finner man i samtlige avdelinger.

Dersom høy lønn er viktig bør man kanskje veie opp mot de positive aspektene ved bedriften og ta en avgjørelse basert på det. Grunnlønn ligger gjerne godt under markedsstandarden når man tar med faktorer som for eksempel alder, utdanning, og erfaring.

Lederskapet er ok. Kjekke ledere som er opptatt av kompetanseheving og som tilbyr de ressursene som skulle trenges i den anledning uten at man føler på et ekstremt press. Savner noe mer tydelige arbeidsoppgaver. Vanskelig å få til endringer som gagner avdelingen.

Det er ikke mangel på karrieremuligheter i Cegal. Her kan man som sagt tilegne seg masse kunnskap og erfaringer om man er proaktiv som man kan bruke i en eventuell forfremmelse eller rollebytte.

Ofte er det lav terskel for å ha hjemmekontor dersom det skulle ønskes av forskjellige grunner så lenge arbeidet man utfører tillater det. Lite arbeid utenfor vanlig arbeidstid og det er ikke forventet av man skal være tilgjengelig når man har fri.

Cegal mistet sin identitet etter fusjonen.

14. apr. 2025

Cegal forsvant da fusjonen med Sysco ble et faktum. Sett hørt og verdsatt forsvant umiddelbart. Noen av oss inkludert meg selv hadde troen i starten. Håpet var at "gutteklubben grei" som alltid fordelte ledelse og ansvar mellom seg skulle oppløses. Dessverre så skjedde ikke det. Sysco overtok alle posisjoner på avdeling eller BU nivå i selskapet. De sitter stortsett alle i Oslo. Cegal har aldri ment å være et konsulenthus. det var sikker drift, gode avdelinger og kundene likte driften. Cegal er totalt Syscofiksert og mistet all sin integritet. Til og med Chip tok de liv av og sendte han opp i verdensrommet. Snudde G i Cegal på hodet ...ja logoen i seg selv viser at de har store voksesmerter og vil bli globale og overta markedsandeler som etter "vi skal bli best i verden". Nei...... denne bedriften bør alle holde seg unna.