Colosseumklinikken

Org: 977 102 278

Helse og medisin

Logo mangler

Totalvurdering 2,1

2,6

Arbeidsmiljø

1,9

Lønn og betingelser

1,7

Lederskap

1,9

Karrieremuligheter

2,6

Work-life balance

Jobbsøkere erfarer:

1.

2.

3.

0 %

av vurderingene er besvart

7 vurderinger

Fryktkultur, baksnakking og elendig ledelse

26. feb. 2026

Preget av en fryktkultur og utbredt baksnakking. Toppledelsen fremmer ukritisk støtte fremfor kompetanse, integritet og dokumenterte resultater. Dette har over tid ført til at sterke fagpersoner forsvinner, mens mangelfull ledelse og svake prestasjoner får fortsette uforstyrret. Men mange flinke tannleger.

Hyggelig miljø, men stort arbeidspress og dårlig pensjon.

6. apr. 2025 (redigert 27. nov. 2025)

Hyggelig arbeidsmiljø på selve klinikkene med tannleger, tannpleiere og sekretærer. Veldig dårlig pensjonsordning. Medarbeiderundersøkelse tør ikke spørre om det som gjelder, altså ledelse over klinikknivå. Får ikke utstyret eller lokalene til å yte en god jobb, sparetiltak på alt. Innkjøpsstopp fra august/september hvert år. Dårlig informasjonsflyt, ekstremt press på å nå mål, behandlere får beskjed om å dra inn mere penger. Sekretærer blir presset til å jobbe hardere, ikke leie inn vikarer ved sykdom. Mye utskifting av ansatte på grunn av alt for høyt arbeidspress på klinikkene.

Dårlig ledelse ødela helse og utviklingsmuligheter.

Colosseum Tannlege Trondheim Solsiden14. sep. 2025

Bedriten ledelse med forskjellsbehandling, stygg munnbruk og hersketeknikker ødela nærmest helsa mi, fysisk og psykisk. Trivdes godt med arbeidsoppgavene, men fikk ingen utviklingsmuligheter. Ble forbigått av nylige ansatte når det gjaldt kurs selv med mine 20 års arbeidserfaring. Å stille kritiske spørsmål var som å be om halshugging.

Hyggelige kollegaer, men dårlig ledelse.

1. juli 2025

Hyggelige kollegaer, forferdelig ledelse. Høy sykemelding prosent. Stor arbeidsbelastning, lav lønn, forskjellig lønn fra ansatt til ansatt med samme stilling.

Uprofesjonell, og dårlig arbeidsmiljø

Colosseum Tannlege Lillestrøm10. apr. 2025 (redigert 9. mai 2025)

Uprofesjonell arbeidssted som har mer fokus på omsetningen, enn pasientene de behandler. Mentaliteten her er kvantitet over kvalitet.

Klinikken driftes av en uerfaren ledelse med ingen faglig erfaring eller bakgrunn.

Mange har derfor sluttet de siste årene på grunn av dårlig personalhåndtering og elendig arbeidsmiljø.

Godkjent og låst av Jobbi

Hyggelige ansatte, men dårlig ledelse og kultur.

Colosseum Tannlege Lillestrøm9. apr. 2025 (redigert 8. mai 2025)

Flere tannleger og ansatte er hyggelige og flinke, men klinikken ledes som et diktatur. Ansatte behandles dårlig og skremmes til taushet. Det oppfordres til fokus på inntjening framfor det som er til beste for pasienten. Og ansatte med integritet, god erfaring og kompetanse fryses ut om de har

egne meninger. Styr unna.

Godkjent og låst av Jobbi

Hyggelige kolleger, men lønnsbetingelser kunne vært bedre.

Colosseumklinikken Administrasjon2. apr. 2025

Mye hyggelige folk som jobber i Colosseum. Føler de har bra fokus på work-life balance, samtidig som man får muligheter om man ønsker det. Ikke de beste på lønn og andre betingelser

Halloooooo?

Jobber det noen her, eller? Ingen har gjort krav på denne siden. Det tar bare noen få tastetrykk.