Dagligvare Gruppen Tromsø

Org: 965 614 834

Butikk og detaljhandel

Logo mangler

Totalvurdering 2,5

3,5

Arbeidsmiljø

2,5

Lønn og betingelser

2,0

Lederskap

1,5

Karrieremuligheter

2,8

Work-life balance

Har du søkt jobb her?

0 %

av vurderingene er besvart

4 vurderinger

Dårlig ledelse fører til høy turnover i butikken.

Eurospar Seljestad2. juli 2025

Med løfter om gull og grønne skoger, aksepterte man jobb på denne "fantastiske butikken".

Smilet forsvant like fort som baksnakkingen startet. Med en ledergruppe som er "over" alle de andre, er det umulig å få innpass på noen som helst måte.

Og eiergruppa fra nord norges hovedstad klarer å spre frykt helt ned til denne butikken, bare via mail eller facetime. Snakk om å underkue folk...

Potensialet på denne butikken er enormt, men her er det mye som har gått galt på kort tid. Av de 60 som startet, er det straks ingen igjen. Nuff said

Trivelige kolleger, men dårlig arbeidsmiljø.

Eurospar Seljestad22. juni 2025 (redigert 15. sep. 2025)

Ok plass å jobbe, med trivelige kolleger. Men ledelsen skaper press og fryktkultur. Dette spres til butikkene, som igjen bygger en dårlig arbeidskultur. Gjennomtrekket er derfor stort påtvers av butikkene i denne kjeden. Trynefaktor står desverre høyt både i kjeden og på butikkene. Du vil og føle deg lett overvåket i butikken.

Godt arbeidsmiljø, men elendig ledelse fra dagligvaregruppen.

Eurospar Kræmer22. apr. 2025

Sjeldent godt arbeidsmiljø blant ansatte. Engasjerte folk og god stemning på jobb. Det kommer uansett litt i bakgrunnen på grunn av elendig ledelse på øverste nivå. Dagligvaregruppen som styrer eurospar butikkene i Tromsø har skapt fryktkultur, og hvis man er så uheldig å ha noe å gjøre med disse folkene blir man så negativt påvirket at det ødelegger hele arbeidsplassen. Det snakkes om på tvers av butikkene og mange har sluttet pga. dette, inkludert meg selv. Man skjønner ikke hvor dårlig man har blitt behandlet før man kommer til en ny arbeidsplass.

Fornøyd arbeidserfaring uten klager.

Eurospar Tromsdalen6. apr. 2025

Fornøyd. Jobbet i 2018-2020 og har ingen klager.

Halloooooo?

Jobber det noen her, eller? Ingen har gjort krav på denne siden. Det tar bare noen få tastetrykk.