Departementenes Sikkerhets- Og Serviceorganisasjon (dss) avd. Oslo

Org. 974 721 139

Offentlig sektor

Logo

Totalvurdering 3,2

4,0

Arbeidsmiljø

2,5

Lønn og betingelser

3,0

Lederskap

2,0

Karrieremuligheter

4,5

Work-life balance

Jobbsøkere erfarer:

1.

2.

3.

0 %

av vurderingene er besvart

Topp fordeler

Gi dine stemmer

2 vurderinger

Godt inntrykk. Profesjonelt.

16. des. 2025

Jeg ble tatt godt i mot av dyktige og hyggelige kolleger. Følte meg hjemme med en gang. Blir involvert i hele bredden av hva DSS jobber med og har ansvar for. Alle er opptatt av at jeg skal lære. Opplever å bli tatt på alvor og lyttet til.

Usikkerhet og lav lønn preger arbeidsmiljøet.

8. apr. 2025 (redigert 28. nov. 2025)

Miljø: Masse gode kolleger, men man er konstant underbemannet og det finnes knapt verktøy eller mandat til å gjøre jobben på en god måte. Omtrent hver eneste prosess er manuell og lantrekkelig og det er alt for mange som skal ha en mening om hvordan ting gjøres. Man lever konstant i en boble av usikkerhet der politiske besluttninger og ønsker fra folk uten kompetanse styrer hverdagen. Blir man flyttet til annet sted i landet? har vi budsjett til neste år? skal vi privatiseres? Veldig slitsomt å stå i usikrhet som dette over tid. Som plaster på såret er det IA bedrift.

Lønn: Konstant 100-200k under tilsvarende stillinger i andre offentlige etater. Uansett om det er administrative eller på gulvet stillinger finner du bedre lønn omtrent alle andre steder. Svært få ansattgoder.

Ledelse: Hvilken? Det går sport i å ha midlertidig ledelse i omtrent alle avdelinger. Da låser man seg ikke til noe, perosnaloppfølging eksisterer ikke og ansvar er det absolutt ingen som har. Her finner du bare ledere som meler egen kake.

Karriere: Her kommer du ikke videre med mindre du virkelig blidgjør de riktige lederne på deres premisser. Det er enormt med forskjellsbehandling og favorisering.

WLB: Du kan gå ut døra på slaget og ikke tenke på jobben frem til neste arbeidsdag. Det er ytterst sjelden at man trenger å stille opp på noe uforutsett.

Godkjent og låst av Jobbi

Halloooooo?

Jobber det noen her, eller? Ingen har gjort krav på denne siden. Det tar bare noen få tastetrykk.