Espresso House Norge avd. Ski Storsenter 840
Org. 818 590 202
Restaurant og servering
Nordens største kaffekjede. Vi brenner for kaffe, mennesker og god stemning. Over 500 kaffebarer og fortsatt samme lidenskap som da vi startet i 1996.

Totalvurdering 3,0
3,0
Arbeidsmiljø
3,0
Lønn og betingelser
3,0
Lederskap
3,0
Karrieremuligheter
3,0
Work-life balance
Har du søkt jobb her?
0 %
av vurderingene er besvart
1 vurdering
Arbeidsmiljø
Lønn og betingelser
Lederskap
Karrieremuligheter
Work-life balance
Dårlig ledelse og underbemanning, ikke anbefalt.
19. nov. 2025
Har jobbet på espresso house i 3 år totalt, på flere ulike avdelinger. Det er stort sett unge kollegaer som ikke gjør noe som helst uten å bli bedt om det, og man må alltid be folk om å gjøre jobben sin...
Jeg fikk heller ikke timene mine fordi avdelingen var overbemannet, og de kunne ikke gjøre noe med det. Selv om vi var overbemannet, nektet ledelsen å sette opp ekstravakter. Alle kollegaene mine klager på at de ikke får nok vakter, men likevel er vi ofte bare 2 på jobb (som er alt for lite for vår avdeling). Ledelsen vår sa bare at de hadde fått beskjed fra høyere opp igjen om at det var nok folk på jobb og vi ikke trengte flere enn 2... Denne "grensen" er satt av folk som aldri har jobbet i vår avdeling, eller kaffebar generelt, så de vet ikke noe om hvordan det var for oss å stå der daglig.
Er slitsomt å jobbe her både fysisk og mentalt, og man blir utslitt etter hver vakt pga underbemanning (som kun er fordi ledelsen vil tjene penger).
Anbefaler absolutt ikke å jobbe her.

