Europris avd. Sentrallager Moss

Org: 924 375 817

Grossist og engros

Logo

Totalvurdering 2,0

2,5

Arbeidsmiljø

2,7

Lønn og betingelser

1,5

Lederskap

1,5

Karrieremuligheter

1,8

Work-life balance

Jobbsøkere erfarer:

1.

2.

3.

0 %

av vurderingene er besvart

Topp fordeler

Gi dine stemmer

10 vurderinger

God lønn, men giftig og kontrollerende kultur

25. feb. 2026

Jeg vil først begynne med det positive bra lønn, kantine og mulighet for fysioterapi på jobben.

Så til det negative. Dette var en veldig bra arbeidsplass som i det senere har gått veldig langt nedover. Med en ledelse som skal micro manage , forskjellsbehandle i stor grad og overvåke de ansatte. Det det blir i realiteten er et fokus på kvantiets jobbing som går ut over helse og psyke. Blir du syk forbered deg på å bli kalt inn til flere møter da dette blir sett sterkt ned på. Motto til bedriften er "mer til overs" men burde egentlig være " aldri bra nok for oss". En ledelse som tar inkompetente beslutninger som går ut over de ansatte men igrunn skaper arbeids sikkerhet. Bra sted om du vil tjene noen kroner en periode men om du vil bli forbered deg på at du blir utbrukt og skiftet ut på sekundet.

Høye forventninger skaper stress og lav moral.

13. aug. 2025

Hei, Jeg ønsker å ta opp en viktig sak angående arbeidsmiljøet vårt, spesielt når det kommer til hvordan ledelsen håndterer presset som ligger på oss ansatte. Mange av oss føler at forventningene fra ledelsen er urealistisk høye, noe som resulterer i betydelig stress og en følelse av å være presset til å yte mer enn det som er bærekraftig. De høye kravene og den konstante pressen kan føre til lavere moral og økt fravær, og det kan også påvirke kvaliteten på arbeidet vi leverer. Når arbeidet blir en kilde til stress i stedet for tilfredsstillelse, går det utover både vår trivsel og vår evne til å yte vårt beste. Vi ber om at ledelsen vurderer å revurdere disse forventningene og tilbyr mer støtte og ressurser, slik at vi kan utføre arbeidet vårt på en effektiv og sunner måte. Å anerkjenne ansatte for deres innsats og skape et mer balansert arbeidsmiljø vil ikke bare forbedre trivselen, men også øke produktiviteten på arbeidsplassen.

Forskjellsbehandling på arbeidsplassen.

14. aug. 2025

Ledelsen har sine "kompiser" som får de nye og bedre stillinger.Veldig, veldig stor forskjellsbehandling!!!

Jobben er slitsom og sjefene presser for mye.

29. juli 2025

Jobben blir såpass tungt at det eneste du gjør når du kommer hjem er å sove. Sjefene presser for mye til å jobbe altfor hardt

Flinke ansatte, men dårlig ledelse og lite verdsettelse.

28. juli 2025

Flinke ansatte og gode kolleger, dårlig ledelse. Godt utført arbeid blir ikke verdsatt.

Godt arbeidsmiljø, men dårlig ledelse og urettferdig behandling av vikarer.

27. juli 2025

Bra arbeidsmiljø blandt kollegaer men ledelsen er veldig variabel og generelt ikke god. Lønn er akseptabel, men du blir presset til å prestere nok til å få sliteskader. Likevel klager ledelsen på høyt sykefravær. Hva forventer du? Vikarer blir ikke behandlet bra. Selv om loven sier de skal ha lik behandling som faste, er det veldig ulik behandling.

Utdatert arbeidsmiljø, ikke attraktivt.

24. juli 2025

Lederstil som hører fortiden til.Det er ikke en bedrift noen ønsker å jobbe i .

Fint sted, men varierende behandling.

22. juli 2025

En fint sted med mye forskjell behandling.....

Ingen gulrot, kun pisk!

20. juni 2025

Det blir verre og dårligere vilkår for arbeiderne for hvert kvartal. Ledelsen lytter ikke, og folka på "gulvet" blir presset til å yte mer og mer. Nå har de begynt å presse på for at man skal dra på jobb med sykdom, overvåker toalettbesøk og pauser, gir advarsler om du sjekker klokka på telefonen. Giftig forhold mellom ledelsen som leter etter den minste grunn til å "ta" arbeiderne. Tilsnakk hvis man ikke presterer bra nok(noe man aldri gjør) og ingen skryt om man prøver. De eneste som blir forfremmet er de som allerede er venner med ledelsen, eller de som smisker.. De som blir ansatt blir ansatt midlertidig, og går tilbake til bemanningsbyrå etter dette, før de blir midlertidig ansatt igjen. Ingen gulrot, kun pisk! Søk heller jobb andre steder..

Bra arbeidsmiljø, men ledelsen lytter ikke.

16. juni 2025

Arbeidsmiljø mellom arbeiderne er bra på tvers av avdelinger, men har en ledelse som ikke hører på ansatte.

De sier en ting, men dersom du faktisk hører på det og gjør som de sier man får lov til blir man straffet/får man tilsnakk

Halloooooo?

Jobber det noen her, eller? Ingen har gjort krav på denne siden. Det tar bare noen få tastetrykk.