Fiskeridirektoratet

Org: 971 203 420

Offentlig sektor

Logo

Totalvurdering 4,2

4,8

Arbeidsmiljø

3,5

Lønn og betingelser

3,8

Lederskap

4,0

Karrieremuligheter

5,0

Work-life balance

Jobbsøkere erfarer:

1.

2.

3.

0 %

av vurderingene er besvart

6 vurderinger

Fiskeridirektoratet: Variert arbeid og godt miljø!

29. mai 2025

Jeg stortrives i Fiskeridirektoratet! Arbeidsoppgavene er varierte og jeg får være med på mye spennende innen faget jeg jobber med. Arbeidsmiljøet på seksjonen er veldig bra, vi er en fin gjeng med bredde i både alder og fagbakgrunn. Når det gjelder lønn så er den helt ok til å være i staten.

Alt i alt kan jeg varmt anbefale Fiskeridirektoratet som arbeidsplass!

Flott arbeidsplass med gode kolleger og varierte oppgaver.

5. mai 2025

Etter min erfaring er Fiskeridirektoratet er en flott arbeidsplass for jurister, med varierende og interessante arbeidsoppgaver (I alle fall for de som arbeider med fag, dvs. fiskeri og havbruk).

Lønnsmessig blir man ikke rik av å jobbe i staten, men sammenlignet med andre statlige etater ligger Fiskeridirektoratet relativt godt an.

Det sosiale og kollegiale miljøet er svært godt. Vi har et bedriftsidrettslag sammen med Havforskningsinstituttet og Akvariet i Bergen, hvor det tilbys et bredt spenn av aktiviteter: basketball, fotball, yoga, Stolzekleiven opp med mere.

Ledelsen er litt så som så. Dette er nok avhengig av hvilken seksjon/avdeling man jobber på.

Fiskeridirektoratet

25. apr. 2025

Mye frihet under ansvar, til tross for at dette er en offentlig etat. Kjekke og veldig engasjerte kolleger. Kompetent fagmiljøer med et stort spekter av ansvarsområder. Jeg har fått gode karrieremuligheter uten at det har gått på bekostning av balansen mellom jobb og fritid. Man har stort rom for fleksibilitet i arbeidshverdagen.

Fiskeridirektoratet: En strålende arbeidsplass!

12. apr. 2025

Fiskeridirektoratet er en strålende arbeidsplass!

Fiskeridirektoratet

3. apr. 2025

En variert arbeidsplass, med mye kompetanse innen flere felt. Ledelse er under utvikling og går riktig vei. Karrieremulighetene kunne vært bedre. Balansen mellom jobb og fritid er veldig god og man har stor fleksibilitet. Til å være en statlig etat vil jeg si at lønnen og godene er veldig bra.

Positivt arbeidsmiljø med gode karrieremuligheter.

2. apr. 2025

Positivt og samarbeidende arbeidsmiljø. Gode karrieremuligheter. Flat struktur, til tross for at dette er en offentlig etat. Kjekke og engasjerte kolleger med høy kompetanse.