Gard Hovedkontor

Org: 971 692 456

Finansrådgivning

Logo

Totalvurdering 3,4

4,0

Arbeidsmiljø

3,8

Lønn og betingelser

3,0

Lederskap

3,5

Karrieremuligheter

2,8

Work-life balance

Jobbsøkere erfarer:

1.

2.

3.

0 %

av vurderingene er besvart

4 vurderinger

Gard Hovedkontor

3. apr. 2025 (redigert 11. jan. 2026)

God lønn og mange goder men veldig gammeldagse.

Vennlig miljø med meningsfulle oppgaver.

12. mai 2025

Vennlig atmosfære og gode kollegaer. Spennende arbeidsoppgaver i en sfære som er meningsfylt både i det store bildet og i hverdagen. Mangfoldig miljø med internasjonale kollegaer.

Fantastisk arbeidsplass med gode vilkår!

7. mai 2025

Fantastisk arbeidsplass. God kantine, fantastiske folk og spennende segment å jobbe i. Bra vilkår og goder. Utfordrende men spennende arbeid.

Hyggelige kollegaer, men elendig HR-politikk.

2. apr. 2025

Mange gode, hyggelige og dyktige kollegaer, men elendig ansatt politikk fra HR og ledelse. IA bedrift, men den tittelen burde de blitt fratatt. Hierarkisk. De nederst på rangstigen er det minst tillit til. Ulikheter etter hvilken avdeling du hører til. Ville aldri søkt jobb igjen her i de nederst rangerte avdelingene. Og dårlig lønn. Ingen hjemmekontor-muligheter når en behøver tilrettelegging med legeerklæring. Selv om andre avdelinger som er høyere rangert kan ta hjemmekontor når de ønsker. De ønsker heller ansatte sykemeldt, dette er sagt helt direkte, enn å tilrettelegge for ansatte og beholde en stabil arbeidsflokk, Ansatte har fått beskjed i tilretteleggingsmøter at Gard ser på dem som lite bærekraftig å ha dem ansatt, selv om de leverer faglig. Mye utskiftning av personell i noen avdelinger. Utad skal de se bra ut, men innad er det mye grums og ufine handlinger mot flere ansatte/innleide.

Halloooooo?

Jobber det noen her, eller? Ingen har gjort krav på denne siden. Det tar bare noen få tastetrykk.