Gina Tricot

Org: 892 380 082

Butikk og detaljhandel

Logo mangler

Totalvurdering 2,9

3,6

Arbeidsmiljø

2,4

Lønn og betingelser

3,3

Lederskap

2,4

Karrieremuligheter

2,9

Work-life balance

Har du søkt jobb her?

0 %

av vurderingene er besvart

7 vurderinger

Helt greit men lav lønn og ustabil inntekt

Gina Tricot Butikk 430 Storo5. mai 2026

Dårlig lønn for jobben man gjør. Har vært et fint arbeidsmiljø en stund men er litt varierende. Bes om å gjøre småting (quiz, brannkurs, lese seg opp på nye rutiner) utenfor jobb, som oppleves som urimelig når de ikke ønsker å betale for det. De fleste ansatte har liten stillingsprosent eller er ringevikarer, slik at de kan kutte timer der de vil men be folk jobbe når de trenger, så hvis man trenger en stabil inntekt er ikke dette deltidsjobben for deg. Har absolutt vært en helt grei deltidsjobb, men lite forutsigbarhet og dårlig lønn trekker ned vurderingen her.

Fast midlertidig kontrakt og dårlig lønn for mye arbeid

20. apr. 2026

Ekstremt dårlig lønnet for mye omfattende arbeid. Dårlig bemanning. Mye overtidsarbeid som kun er lønnet med timelønn, ikke overtid. Benytter seg fast av månedlige «midlertidige» kontrakter til tross for at arbeidet ikke er av midlertidig karakter. Nærmere 3 år i bedriften, jobber ca. 30 timer i uken og er fortsatt på «midlertidig» kontrakt.

Fantastiske kolleger takket være sjefens valg!

Gina Tricot Butikk 416 Jessheim14. des. 2025

Elsker gina

Kollegene er fine fordi sjefen fikser gode kolleger

Tror det handler om å ansette riktog folk

Verste arbeidsplass med dårlig ledelse og miljø.

Gina Tricot Butikk 416 Jessheim17. juli 2025

Dessverre den verste arbeidsplassen jeg har hatt. Dårlig ledelse og dårlig arbeidsmiljø.

Fantastisk arbeidsmiljø og hyggelige ledere! 😊

Gina Tricot Butikk 412 Trondheim Torg30. apr. 2025

Jobbet på avdelingene i trondheim for en god del år siden og trivdes veldig godt! :)

både Distrikt sjef og butiksjef var veldig hyggelig og tok vare på sine ansatte.

veldig glad jeg hadde denne opplevelsen som min første jobb så jeg viste at et godt arbeidsmiljø er mulig

Dårlig ledelse og for få ansatte på jobb.

27. apr. 2025

Jeg opplevde dårlig ledelse da jeg jobbet her, og alt for få ansatte på jobb i forhold til arbeidsmengden til tider. Dette ble også klaget på av kunder, men ledelsen satte ikke inn flere på vakt. Arbeidsmiljøet blant de andre ansatte var derimot som bra, men de fleste sluttet etter et par år.

Fantastisk leder og inkluderende arbeidsmiljø!

Gina Tricot Butikk 415 Mosseporten3. apr. 2025

Fantastisk leder som er tydelig med forventningene men like vel gir deg rom å blomstre. Miljøet er inkluderende, sterkt, inspirerende og alle heier på hverandre. Beste med arbeidsplassen var miljøet å en tygg å god leder.

Halloooooo?

Jobber det noen her, eller? Ingen har gjort krav på denne siden. Det tar bare noen få tastetrykk.