Gina Tricot Butikk 430 Storo

Org: 995 672 375

Butikk og detaljhandel

Logo mangler

Totalvurdering 2,2

3,0

Arbeidsmiljø

2,0

Lønn og betingelser

3,0

Lederskap

1,0

Karrieremuligheter

2,0

Work-life balance

Har du søkt jobb her?

0 %

av vurderingene er besvart

1 vurdering

Helt greit men lav lønn og ustabil inntekt

5. mai 2026

Dårlig lønn for jobben man gjør. Har vært et fint arbeidsmiljø en stund men er litt varierende. Bes om å gjøre småting (quiz, brannkurs, lese seg opp på nye rutiner) utenfor jobb, som oppleves som urimelig når de ikke ønsker å betale for det. De fleste ansatte har liten stillingsprosent eller er ringevikarer, slik at de kan kutte timer der de vil men be folk jobbe når de trenger, så hvis man trenger en stabil inntekt er ikke dette deltidsjobben for deg. Har absolutt vært en helt grei deltidsjobb, men lite forutsigbarhet og dårlig lønn trekker ned vurderingen her.

Halloooooo?

Jobber det noen her, eller? Ingen har gjort krav på denne siden. Det tar bare noen få tastetrykk.