Glitter
Org: 971 579 412
Butikk og detaljhandel
Logo mangler
Totalvurdering 2,2
2,6
Arbeidsmiljø
2,0
Lønn og betingelser
2,1
Lederskap
1,7
Karrieremuligheter
2,4
Work-life balance
Har du søkt jobb her?
0 %
av vurderingene er besvart
7 vurderinger
Arbeidsmiljø
Lønn og betingelser
Lederskap
Karrieremuligheter
Work-life balance
Press om tilgjengelighet og utnyttelse av unge ansatte
8. mai 2026
Jeg jobbet på Glitter i ca 5 år. I det tidsrommet var det veldig liten mulighet for å gå opp i lønn. Da jeg trodde at jeg hadde fått en lønnsøkning pga ansiennitet osv etter at jeg spurte om det, viste det seg at det var minstelønnen som hadde gått opp.
Siden det var såpass få ansatte i butikken (1 butikksjef, 1 assisterende butikksjef og 2 ekstrahjelper (av og til 1 ringehjelp)), var det veldig vanskelig når noen var syke. Følte mye press fra butikksjef og assisterende om å jobbe ekstra når de visste at jeg først og fremst var student og hadde mye skolearbeid. Jeg ble også fortalt at jeg, som ekstrahjelp, selv måtte finne andre til å jobbe når jeg var syk. Ble også bedt av sjefen om å skrive under på et papir at jeg alltid måtte være tilgjengelig på telefonen, spesielt tidlig på morgenen, selv i helgene. Jeg skrev selvfølgelig ikke under på dette og sa ifra om at dette ikke var greit å kreve, men fikk lite respons. Det er mange unge jenter som blir ansatt og jeg føler at de fort kan bli utnyttet av sjefene på denne måten, at de ikke vet om rettighetene sine og hva sjefene faktisk kan kreve. Følte at det var vanskelig å snakke med ledelsen når jeg var misfornøyd med sjefen min.
Jeg jobbet på flere forskjellige Glittere pga flytting, så det var fint at jeg fikk mulighet til å jobbe der i andre byer når de hadde ledige stillinger. Kundene var også for det meste veldig hyggelige.
Arbeidsmiljø
Lønn og betingelser
Lederskap
Karrieremuligheter
Work-life balance
Kunne vært en fin arbeidsplass, men ledelsen svikter.
13. feb. 2026
Da jeg startet var Glitter en flott arbeidsplass. God sjef, fine kolleger og grei arbeidsmengde. Etterhvert som sjef ble byttet ut begynte det å gå nedover. Opplevde ledelsen som useriøs, vanskelig å få kontakt med og uten noe særlig struktur eller rammer for oss ansatte. Ikke rart at det stadig sluttet ansatte etter kort tid. Ledelsen beskytter rett og slett hverandre og gir litt blaffen i oss ansatte. Stadard butikklønn og bonusordning som er svært vanskelig å oppnå.
Arbeidsmiljø
Lønn og betingelser
Lederskap
Karrieremuligheter
Work-life balance
Fantastisk sjef og miljø på Glitter Jessheim!
Glitter Jessheim Storsenter • 12. aug. 2025
Elsker å jobbe på Glitter Jessheim! Fantastisk sjef og godt arbeidsmiljø.
Arbeidsmiljø
Lønn og betingelser
Lederskap
Karrieremuligheter
Work-life balance
Hyggelig sjef og godt arbeidsmiljø!
Glitter Lillestrøm Torv • 14. mai 2025
Veldig hyggelig sjef som bryr seg genuint om sine ansatte!
Litt dårlig lønn men sånn er det å jobbe i butikk. Generelt godt arbeidsmiljø og hyggelig bedrift, veldig koselig og intimt på Lillestrøm.
Arbeidsmiljø
Lønn og betingelser
Lederskap
Karrieremuligheter
Work-life balance
Dårlig ledelse og oppfølging
25. apr. 2025
Arbeidsplass som ikke bryr seg om å beholde de ansatte. Dårlig ledelse, både i butikk, region og HR. Kritiske tilbakemeldinger eller klager fra ansatte blir ikke fulgt opp uten mas eller «trussel» om oppsigelse, og da fortsatt dårlig fulgt opp.
Lite respekt for ansattes fritid og personlige liv. Det er nærmest en forventning at du møter opp på minuttet, dersom du blir bedt om å dekke en vakt. Tilkallingsvikarer har blitt satt opp på vakter uten forespørsel.
Arbeidsmiljø
Lønn og betingelser
Lederskap
Karrieremuligheter
Work-life balance
Dårlig ledelse og manglende respekt for ansatte.
16. apr. 2025
Et sted som ikke bryr seg om sine ansattes innvendinger og meninger. Lederene blir lønnet ut fra kundeservice-score. Forferdelig dårlig ledelse, til tider dårlig og ufin kommunikasjon om du ikke er din sjefs favoritt. Her jobber du deg i hjel og får ingenting tilbake.
Arbeidsmiljø
Lønn og betingelser
Lederskap
Karrieremuligheter
Work-life balance
Glitter
11. apr. 2025
Dårlig lønn, lønna er ut i fra hvordan butikkene gjør det. Og alle ledere har forksjellig lønn, hårreisende at butikkene skal utgjøre lønn. Dårlig lederskap, lite oppfølging

