Goman

Org: 863 948 592

Mat og næringsmiddel

Logo mangler

Totalvurdering 1,2

1,2

Arbeidsmiljø

1,8

Lønn og betingelser

1,0

Lederskap

1,0

Karrieremuligheter

1,0

Work-life balance

Jobbsøkere erfarer:

1.

2.

3.

0 %

av vurderingene er besvart

5 vurderinger

Dårlig ledelse, mye baksnakking og utrygt miljø

Goman avd. Jæren28. jan. 2026

Ikke en bra plass å jobbe. Baksnakking av ledelsen her. Opplever flere ganger å bli snakket stygt til og behandlet dårlig. Dette skjer ikke bare mot meg, men med mange. En ledelse som rett og slett baksnakker og behandler folk dårlig. Om man prøver å si i fra eller gi beskjed så blir det ikke tatt seriøst. Styr unna!

Dårlig arbeidsmiljø og fryktkultur.

Goman avd. Nordvest25. nov. 2025

Dårlig arbeidsmiljø, dårlig ledelse, arbeidsplass med stor fryktkultur

Dårlig ledelse preger arbeidsmiljøet.

Goman avd. Jæren27. apr. 2025

Ledere som ikke burde være det. Gjennomgående dårlig ledelse preget hele arbeidsplassen og miljøet på jobb

Dårlig arbeidsmiljø og manglende støtte.

Goman avd. Jæren8. apr. 2025 (redigert 17. apr. 2025)

Dårlig ledelse som ikke tar tak i arbeidsmiljø på en ordentlig måte.

Ved helsespørsmål er de veldig dårlige på tilrettelegging, selv om det er forbigående.

Kan ikke anbefales

Dårlig arbeidsmiljø og ledelse, ikke anbefalt.

Goman avd. Østfold8. apr. 2025

Vil ikke anbefalt noen å søke jobb der. Dårlig miljø, dårlig ledelse.

Halloooooo?

Jobber det noen her, eller? Ingen har gjort krav på denne siden. Det tar bare noen få tastetrykk.