Goman avd. Jæren

Org: 971 686 391

Mat og næringsmiddel

Logo mangler

Totalvurdering 1,3

1,3

Arbeidsmiljø

2,0

Lønn og betingelser

1,0

Lederskap

1,0

Karrieremuligheter

1,0

Work-life balance

Har du søkt jobb her?

0 %

av vurderingene er besvart

3 vurderinger

Dårlig ledelse, mye baksnakking og utrygt miljø

28. jan. 2026

Ikke en bra plass å jobbe. Baksnakking av ledelsen her. Opplever flere ganger å bli snakket stygt til og behandlet dårlig. Dette skjer ikke bare mot meg, men med mange. En ledelse som rett og slett baksnakker og behandler folk dårlig. Om man prøver å si i fra eller gi beskjed så blir det ikke tatt seriøst. Styr unna!

Dårlig ledelse preger arbeidsmiljøet.

27. apr. 2025

Ledere som ikke burde være det. Gjennomgående dårlig ledelse preget hele arbeidsplassen og miljøet på jobb

Dårlig arbeidsmiljø og manglende støtte.

8. apr. 2025 (redigert 17. apr. 2025)

Dårlig ledelse som ikke tar tak i arbeidsmiljø på en ordentlig måte.

Ved helsespørsmål er de veldig dårlige på tilrettelegging, selv om det er forbigående.

Kan ikke anbefales

Halloooooo?

Jobber det noen her, eller? Ingen har gjort krav på denne siden. Det tar bare noen få tastetrykk.