Helgø Meny Rogaland

Org: 997 755 154

Butikk og detaljhandel

Logo mangler

Totalvurdering 3,4

4,0

Arbeidsmiljø

3,3

Lønn og betingelser

3,3

Lederskap

3,0

Karrieremuligheter

3,5

Work-life balance

Har du søkt jobb her?

0 %

av vurderingene er besvart

4 vurderinger

Hyggelige kolleger, men lav lønn og dårlig kommunikasjon.

Helgø Meny Mariero14. mai 2025

Veldig hyggelige medarbeidere, men kan gir lite betalt i forhold til arbeid dersom du kun jobber deltid eller har lav ansiennitet. Det er og dårlige tillegg for delvis større ansvar (stengeansvar). Kan og være litt dårlig kommunikasjon fra ledelse til deltidsansatte.

Gledelig arbeidsmiljø med gode kollegaer!

Helgø Meny Stokka18. apr. 2025

Hver dag er en glede å gå på jobb med så mange kjekke kollegaer, her er vi et godt team og har et godt samhold, her passer di fleste inn. Rettferdig ledelse.

Fantastisk arbeidsplass med omsorgsfull leder!

Helgø Meny Sola2. apr. 2025

Veldig bra arbeidsplass. Lederen her ser deg som individ. Jeg kan stolt si at jeg har jobbet på Meny med en flink og hyggelig sjef som tar vare på dei ansatte. Sjekker ofte med det ansatte hbordan dem har det og setter pris på deg

Høy turnover og krevende arbeidstider.

Helgø Meny Sandnes2. apr. 2025

Som nyansatt er det forventet at man nesten kun jobber kvelder og hver helg. De bruker folk fort "opp" og har høy gjennomtrekk av folk. Kutter stadig årsverk og timer,slik at det er ekstremt krevende for oss som er igjen på jobb. Krevende sjef, veldig krass.

Halloooooo?

Jobber det noen her, eller? Ingen har gjort krav på denne siden. Det tar bare noen få tastetrykk.