Helse Vest Ikt avd. Bergen

Org: 987 619 562

Helse og medisin

Logo

Totalvurdering 3,8

4,0

Arbeidsmiljø

3,0

Lønn og betingelser

3,8

Lederskap

3,8

Karrieremuligheter

4,4

Work-life balance

Jobbsøkere erfarer:

1.

2.

3.

0 %

av vurderingene er besvart

5 vurderinger

Gode kollegaer, men byråkrati hemmer effektivitet.

3. mai 2025

Generelt sett en arbeidsplass man kan trives med. Gode kollegaer og samhold på min avdeling. Jeg opplever mine arbeidsoppgaver i min stilling som meningsfylte med tanke på å få bidra inn mot det viktige arbeidet som gjøres i sykehusene. Organisasjonen er riktig nok preget av tyngre prosesser, voksesmerter og byråkrati. Man er ikke her for lønnen, etter hvert blir man liggende bakpå. Men det veier opp med stor fleksibilitet rund arbeidsdagen.

Fantastisk sjef og hyggelige kolleger.

11. apr. 2025

Jeg har en fantastisk sjef som gir meg frihet når jeg trenger det, og veiledning når jeg trenger det. Lønnen kunne alltids vært bedre, men jeg tjener bra nok. Jeg har enormt hyggelige kolleger og vi har lav turnover der jeg jobber.

Det kan sikkert være det finnes mer attraktive arbeidsplasser, men jeg kan ikke komme på en god grunn til å ville søke meg vekk!

Blandet erfaring med ledelse og lønnssystem.

4. apr. 2025

Veldig bredt spekter av ansatte. Gode ledere og dårlige ledere. Mye byråkrati, vanskelig å få beslutninger. Ansiennitet har lite til ingenting å si for lønn. Ender stort sett opp med dårligere lønn enn nyansatte uansett årstall.

Avdelingens kultur påvirker arbeidsmiljøet negativt.

3. apr. 2025

Alt i alt tror jeg arbeidsplassen er avhengig av avdeling. Min avdeling er ikke veldig god på opplæring, inkludering eller sosialisering. Det kommer også en del små ignorante kommenterer fra mennesker som er i høyere posisjoner/vært ansatt en stund. Opplever også litt forskjellsbehandling utifra lokasjonen en jobber på (Stavanger, Bergen, Voss o.l). Men er gode betingelser o.l.

Solid arbeidsmiljø med fokus på balanse.

2. apr. 2025

Solide folk, gode holdninger til balanse jobb og privatliv, deler av ledelsen er superdyktige.

Meningsfylt arbeid. Veldig god på en del områder, noe gammeldagse prosesser rundt forvaltning, men det er et problem med måten helsesektoren er lagt opp til å håndtere digitalisering. Men de prøver å fornye seg på en god måte.

Halloooooo?

Jobber det noen her, eller? Ingen har gjort krav på denne siden. Det tar bare noen få tastetrykk.