Hero Norge
Org: 876 785 722
Sykehjem og eldreomsorg
Logo mangler
Totalvurdering 2,1
2,6
Arbeidsmiljø
1,3
Lønn og betingelser
1,7
Lederskap
2,3
Karrieremuligheter
2,7
Work-life balance
Jobbsøkere erfarer:
1.
2.
3.
0 %
av vurderingene er besvart
7 vurderinger
Arbeidsmiljø
Lønn og betingelser
Lederskap
Karrieremuligheter
Work-life balance
Ledere mangler kunnskap – ansatte betaler prisen
Hå Mottakssenter • 25. apr. 2026
Når man jobber på asylmottak er man prisgitt en god leder. Det er høye krav og høyt tempo - også for leder. Derfor er det så viktig at leder har kunnskap om personalhåndtering, arbeidsmiljøloven og HMS generelt. Det er veldig rart å være vitne til ledere som blir diktatorer under press. Og når man først har kommet dit, er det en lang vei tilbake. Ansatte blir syke på denne arbeidsplassen av overnevnte grunn.
Arbeidsmiljø
Lønn og betingelser
Lederskap
Karrieremuligheter
Work-life balance
Gode folk, men ledelsen svikter ansatte
Solsiden Mottakssenter • 24. feb. 2026
Flotte beboere og dyktige ansatte. Synd at ledelsen ikke har bakkekontakt. Ingen oppfølging av ansatte
Arbeidsmiljø
Lønn og betingelser
Lederskap
Karrieremuligheter
Work-life balance
Giftig ledelse, baksnakking og lav lønn
Vestlandsheimen Mottakssenter • 28. jan. 2026
Vestlandsheimen mottakssenter er preget av et giftig miljø av giftige ledere. Mye utskiftning av ansatte. På tilrettelagt er det en del utskiftning, og om du ikke prater samme språk som de ansatte blir du utestengt.
Anbefales ikke. Dette er ene og alene på grunn av ledelsen, samtidig som det er altfor mange arbeidsoppgaver på altfor liten tid. Mye baksnakking og mye som foregår i kulissene. På facebookgruppen ser Hero Mottakene ut som verdens beste arbeidssted og det er fordi UDI skal tro det. Forferdelig dårlig betalt i tillegg.
Arbeidsmiljø
Lønn og betingelser
Lederskap
Karrieremuligheter
Work-life balance
Spennende, men preget av baksnakking
Solsiden Mottakssenter • 12. jan. 2026
Spennende arbeidsplass med veldig variert jobbhverdag. Det er en ukultur med mye baksnakking.
Arbeidsmiljø
Lønn og betingelser
Lederskap
Karrieremuligheter
Work-life balance
Flotte ansatte, men lønn og ledelse trenger forbedring.
Solsiden Mottakssenter • 27. nov. 2025
Flotte ansatte og flotte beboere, lønn og ledelse må jobbes med.
Arbeidsmiljø
Lønn og betingelser
Lederskap
Karrieremuligheter
Work-life balance
Dårlig ledelse og arbeidsmiljø, lav lønn.
Lista Mottakssenter • 20. juni 2025
Ledelse som er hevngjerrige og ikke fremmede for å bestride enhver sykemelding. Veldig dårlig arbeidsmiljø og lønnsbetingelser.
Arbeidsmiljø
Lønn og betingelser
Lederskap
Karrieremuligheter
Work-life balance
Lønn og rutiner skaper misnøye blant ansatte. Ledelse er god men de er begrenset
16. apr. 2025
Tjener det samme som kino ansatte. Annonserer at de har tariff, men det stemmer ikke. Lønnsmessig henger Hero langt bak når det kommer til lønn og tillegg til sine ansatte.
Dårlig sammensatt turnus. Lite struktur og rutiner.
Bra arbeidsmiljø til tider, men på grunn av stor belastning vil dette tære på ansatte.
Det er ofte gjennomtrekk, ansatte er ikke ansatt over tid. De sier ofte opp kort tid etterpå når de forstår hva de har sagt ja til.

