Hero Norge

Org: 876 785 722

Sykehjem og eldreomsorg

Logo mangler

Totalvurdering 2,1

2,6

Arbeidsmiljø

1,3

Lønn og betingelser

1,7

Lederskap

2,3

Karrieremuligheter

2,7

Work-life balance

Jobbsøkere erfarer:

1.

2.

3.

0 %

av vurderingene er besvart

Topp fordeler

Gi dine stemmer

7 vurderinger

Ledere mangler kunnskap – ansatte betaler prisen

Hå Mottakssenter25. apr. 2026

Når man jobber på asylmottak er man prisgitt en god leder. Det er høye krav og høyt tempo - også for leder. Derfor er det så viktig at leder har kunnskap om personalhåndtering, arbeidsmiljøloven og HMS generelt. Det er veldig rart å være vitne til ledere som blir diktatorer under press. Og når man først har kommet dit, er det en lang vei tilbake. Ansatte blir syke på denne arbeidsplassen av overnevnte grunn.

Gode folk, men ledelsen svikter ansatte

Solsiden Mottakssenter24. feb. 2026

Flotte beboere og dyktige ansatte. Synd at ledelsen ikke har bakkekontakt. Ingen oppfølging av ansatte

Giftig ledelse, baksnakking og lav lønn

Vestlandsheimen Mottakssenter28. jan. 2026

Vestlandsheimen mottakssenter er preget av et giftig miljø av giftige ledere. Mye utskiftning av ansatte. På tilrettelagt er det en del utskiftning, og om du ikke prater samme språk som de ansatte blir du utestengt.

Anbefales ikke. Dette er ene og alene på grunn av ledelsen, samtidig som det er altfor mange arbeidsoppgaver på altfor liten tid. Mye baksnakking og mye som foregår i kulissene. På facebookgruppen ser Hero Mottakene ut som verdens beste arbeidssted og det er fordi UDI skal tro det. Forferdelig dårlig betalt i tillegg.

Spennende, men preget av baksnakking

Solsiden Mottakssenter12. jan. 2026

Spennende arbeidsplass med veldig variert jobbhverdag. Det er en ukultur med mye baksnakking.

Flotte ansatte, men lønn og ledelse trenger forbedring.

Solsiden Mottakssenter27. nov. 2025

Flotte ansatte og flotte beboere, lønn og ledelse må jobbes med.

Dårlig ledelse og arbeidsmiljø, lav lønn.

Lista Mottakssenter20. juni 2025

Ledelse som er hevngjerrige og ikke fremmede for å bestride enhver sykemelding. Veldig dårlig arbeidsmiljø og lønnsbetingelser.

Lønn og rutiner skaper misnøye blant ansatte. Ledelse er god men de er begrenset

16. apr. 2025

Tjener det samme som kino ansatte. Annonserer at de har tariff, men det stemmer ikke. Lønnsmessig henger Hero langt bak når det kommer til lønn og tillegg til sine ansatte.

Dårlig sammensatt turnus. Lite struktur og rutiner.

Bra arbeidsmiljø til tider, men på grunn av stor belastning vil dette tære på ansatte.

Det er ofte gjennomtrekk, ansatte er ikke ansatt over tid. De sier ofte opp kort tid etterpå når de forstår hva de har sagt ja til.

Halloooooo?

Jobber det noen her, eller? Ingen har gjort krav på denne siden. Det tar bare noen få tastetrykk.