Hp Halden Pharma

Org: 931 241 818

Farmasi og legemiddel

Logo

Totalvurdering 2,9

3,6

Arbeidsmiljø

2,4

Lønn og betingelser

2,6

Lederskap

3,0

Karrieremuligheter

2,8

Work-life balance

Har du søkt jobb her?

6 %

av vurderingene er besvart

34 vurderinger

Dårlig ledelse, høyere priser, lavere lønn.

17. nov. 2025

Dårlig ledelse på toppen. Prisene i kantina har gått opp med over 7%, lønna vår har økt med snaue 3%. så gått ned i kjøpekraft. Arbeidsmiljøet på gulvet er ganske bra.

Høyt arbeidspress, lav lønn og manglende støtte fra ledelse og fagforening.

5. aug. 2025

Arbeidsmiljøet preges dessverre av svak ledelse, mangelfull kommunikasjon og lite samarbeid. Det er høyt arbeidspress i produksjonen, som ikke står i samsvar med lønnen de ansatte mottar. Ansattes bekymringer og innspill blir i liten grad tatt på alvor, og det kan oppleves som krevende å ytre seg uten negative konsekvenser. Fagforeningen oppleves dessverre ikke som en støtte, og det virker som om den har tettere samarbeid med ledelsen enn med de ansatte den skal representere.

Dårlig ledelse og arbeidsmiljø, lite inkludert.

8. juli 2025

Dårlig ledelse, arbeidsmiljø og lønn. Føler seg lite inkludert og verdsatt.

Gode kolleger, men lav lønn og merkelig bonus.

27. juni 2025

Bra arbeidsplass med gode kolleger, men henger etter på lønn sammenlignet med tilsvarende bedrifter. Lønnsoppgjøret i fjor ble en merkelig ordning med en bonus som var uoppnåelig, og resulterte i at vi endte opp 1,5 prosent under gjennomsnittet.

Men alt i alt en fin arbeidsplass som jeg trives godt på.

Lav lønn, bra miljø, men dårlig ledelse.

23. juni 2025

Veldig lav lønn,mistet mange dyktige arbeidere pga lønn og forskjellsbehandling, bra miljø på gulvet, men ledere som roter det til, så da blir det noe misnøye

Elsker jobben og kollegaene, godt samarbeid! 🥰

21. juni 2025

Har jobbet her i mange år og vært med på mange endringer underveis. Jeg er veldig glad i arbeidsplassen min og glad i kollegaene mine. Her er vi alle glad i å jobbe og tar gledelig imot en utfordring. Godt samarbeid med ledelsen da vi er flinke til å ta tak i eventuelle problemer underveis. Selvfølgelig så finnes det folk som syter og klager, og som aldri bidrar i en positiv retning. Men dette er gjerne folk som mener masse og ikke står for det. Selv så synes jeg at det er er fint sted å jobbe 🥰

Dårlig ledelse og underbemanning preger arbeidsmiljøet.

21. juni 2025

Ledere tar ikke vare på arbeidere. Klaging på sykefravær selv om arbeidstakeren flere år har kommet med tips om hvordan bedre det, men bedriften gjør ikke noe. Ofte underbemannet(ledelsen mener man skal kjøre like bra selv underbemannet)

Dårlig lønn ift tilsvarende bedrifter

Bra arbeidsmiljø, men lav lønn og ledelsesutfordringer.

20. juni 2025

Arbeidsmiljøet er veldig bra med massevis av gode kollegaer som drar hverandre i riktig retning og tenker positivt! Lønn kan diskuteres. De som jobber 5 skift for i underkant 90000 for å jobbe 5skift. Noe som er veldig lavt sammenlignet med andre bedrifter som rundt om i området. Ledelsen er som så, mange gode og mange som ikke helt passer inn eller som ikke vil være så delaktige som folk ønsker at de skal være. Og kanskje litt for mange ‘mellom ledere’ uten tiltak og kompetanse, flere oppfører seg som Sjef og ikke som en leder.

Positivt arbeidsmiljø med gode ledere og kollegaer.

20. juni 2025

Alltid trivelig å komme på jobb på Halden Pharma! Møter mange hyggelige og ikke minst superdyktige, hardtarbeidende mennesker som gjør en kjempeinnsats hver dag.

Er også strålende fornøyd med leder og nærmeste kollegaer. Her har vi frihet under ansvar og tar vare på hverandre, og alle blir hørt og tatt på alvor.

Det har vært veldig spennende å være med på transformasjonen fra tidligere eier hittil, og ser frem til fortsettelsen.

Finnes selvfølgelig forbedringspotensiale på enkelte områder, men det skal godt gjøres å finne en arbeidsplass hvor alt er helt perfekt.

Balansert arbeidsmiljø, men lav lønn og motivasjon.

20. juni 2025

Halden Pharma er en utrolig fin arbeidsplass for de som liker å ha et balansert work-life balance, med rutine arbeid og regelmessig forbedring i henhold til LEAN-prinsipper. Lønn er en del under statistikken og lønnsvekst er ikke noe å skryte av. Du får betalt bare for å gjøre det du skal, og det er liten motivasjon til å utnytte kunnskap og erfaringen din i bedriften. Kollegaer er stort sett kunnskapsrike, og seriøse, men det er tidens for knuffing mellom ufaglært, fagbrevlærte og høyere utdannet som kan oppfattes som uprofesjonelt. Ledelsen burde ta mer ansvar for å sikre at alle arbeidsgrupper respekteres for den jobben de gjør og den kompetansen/erfaringen folk har.