Hp Halden Pharma
Org: 931 241 818
•
Farmasi og legemiddel

Totalvurdering 2,9
3,6
Arbeidsmiljø
2,4
Lønn og betingelser
2,6
Lederskap
3,0
Karrieremuligheter
2,8
Work-life balance
Har du søkt jobb her?
6 %
av vurderingene er besvart
34 vurderinger
Arbeidsmiljø
Lønn og betingelser
Lederskap
Karrieremuligheter
Work-life balance
Dårlig ledelse, høyere priser, lavere lønn.
17. nov. 2025
Dårlig ledelse på toppen. Prisene i kantina har gått opp med over 7%, lønna vår har økt med snaue 3%. så gått ned i kjøpekraft. Arbeidsmiljøet på gulvet er ganske bra.
Arbeidsmiljø
Lønn og betingelser
Lederskap
Karrieremuligheter
Work-life balance
Høyt arbeidspress, lav lønn og manglende støtte fra ledelse og fagforening.
5. aug. 2025
Arbeidsmiljøet preges dessverre av svak ledelse, mangelfull kommunikasjon og lite samarbeid. Det er høyt arbeidspress i produksjonen, som ikke står i samsvar med lønnen de ansatte mottar. Ansattes bekymringer og innspill blir i liten grad tatt på alvor, og det kan oppleves som krevende å ytre seg uten negative konsekvenser. Fagforeningen oppleves dessverre ikke som en støtte, og det virker som om den har tettere samarbeid med ledelsen enn med de ansatte den skal representere.
Arbeidsmiljø
Lønn og betingelser
Lederskap
Karrieremuligheter
Work-life balance
Dårlig ledelse og arbeidsmiljø, lite inkludert.
8. juli 2025
Dårlig ledelse, arbeidsmiljø og lønn. Føler seg lite inkludert og verdsatt.
Arbeidsmiljø
Lønn og betingelser
Lederskap
Karrieremuligheter
Work-life balance
Gode kolleger, men lav lønn og merkelig bonus.
27. juni 2025
Bra arbeidsplass med gode kolleger, men henger etter på lønn sammenlignet med tilsvarende bedrifter. Lønnsoppgjøret i fjor ble en merkelig ordning med en bonus som var uoppnåelig, og resulterte i at vi endte opp 1,5 prosent under gjennomsnittet.
Men alt i alt en fin arbeidsplass som jeg trives godt på.
Arbeidsmiljø
Lønn og betingelser
Lederskap
Karrieremuligheter
Work-life balance
Lav lønn, bra miljø, men dårlig ledelse.
23. juni 2025
Veldig lav lønn,mistet mange dyktige arbeidere pga lønn og forskjellsbehandling, bra miljø på gulvet, men ledere som roter det til, så da blir det noe misnøye
Arbeidsmiljø
Lønn og betingelser
Lederskap
Karrieremuligheter
Work-life balance
Elsker jobben og kollegaene, godt samarbeid! 🥰
21. juni 2025
Har jobbet her i mange år og vært med på mange endringer underveis. Jeg er veldig glad i arbeidsplassen min og glad i kollegaene mine. Her er vi alle glad i å jobbe og tar gledelig imot en utfordring. Godt samarbeid med ledelsen da vi er flinke til å ta tak i eventuelle problemer underveis. Selvfølgelig så finnes det folk som syter og klager, og som aldri bidrar i en positiv retning. Men dette er gjerne folk som mener masse og ikke står for det. Selv så synes jeg at det er er fint sted å jobbe 🥰
Arbeidsmiljø
Lønn og betingelser
Lederskap
Karrieremuligheter
Work-life balance
Dårlig ledelse og underbemanning preger arbeidsmiljøet.
21. juni 2025
Ledere tar ikke vare på arbeidere. Klaging på sykefravær selv om arbeidstakeren flere år har kommet med tips om hvordan bedre det, men bedriften gjør ikke noe. Ofte underbemannet(ledelsen mener man skal kjøre like bra selv underbemannet)
Dårlig lønn ift tilsvarende bedrifter
Arbeidsmiljø
Lønn og betingelser
Lederskap
Karrieremuligheter
Work-life balance
Bra arbeidsmiljø, men lav lønn og ledelsesutfordringer.
20. juni 2025
Arbeidsmiljøet er veldig bra med massevis av gode kollegaer som drar hverandre i riktig retning og tenker positivt! Lønn kan diskuteres. De som jobber 5 skift for i underkant 90000 for å jobbe 5skift. Noe som er veldig lavt sammenlignet med andre bedrifter som rundt om i området. Ledelsen er som så, mange gode og mange som ikke helt passer inn eller som ikke vil være så delaktige som folk ønsker at de skal være. Og kanskje litt for mange ‘mellom ledere’ uten tiltak og kompetanse, flere oppfører seg som Sjef og ikke som en leder.
Arbeidsmiljø
Lønn og betingelser
Lederskap
Karrieremuligheter
Work-life balance
Positivt arbeidsmiljø med gode ledere og kollegaer.
20. juni 2025
Alltid trivelig å komme på jobb på Halden Pharma! Møter mange hyggelige og ikke minst superdyktige, hardtarbeidende mennesker som gjør en kjempeinnsats hver dag.
Er også strålende fornøyd med leder og nærmeste kollegaer. Her har vi frihet under ansvar og tar vare på hverandre, og alle blir hørt og tatt på alvor.
Det har vært veldig spennende å være med på transformasjonen fra tidligere eier hittil, og ser frem til fortsettelsen.
Finnes selvfølgelig forbedringspotensiale på enkelte områder, men det skal godt gjøres å finne en arbeidsplass hvor alt er helt perfekt.
Arbeidsmiljø
Lønn og betingelser
Lederskap
Karrieremuligheter
Work-life balance
Balansert arbeidsmiljø, men lav lønn og motivasjon.
20. juni 2025
Halden Pharma er en utrolig fin arbeidsplass for de som liker å ha et balansert work-life balance, med rutine arbeid og regelmessig forbedring i henhold til LEAN-prinsipper. Lønn er en del under statistikken og lønnsvekst er ikke noe å skryte av. Du får betalt bare for å gjøre det du skal, og det er liten motivasjon til å utnytte kunnskap og erfaringen din i bedriften. Kollegaer er stort sett kunnskapsrike, og seriøse, men det er tidens for knuffing mellom ufaglært, fagbrevlærte og høyere utdannet som kan oppfattes som uprofesjonelt. Ledelsen burde ta mer ansvar for å sikre at alle arbeidsgrupper respekteres for den jobben de gjør og den kompetansen/erfaringen folk har.

