Implenia Norge

Org: 980 332 977

Anlegg og infrastruktur

Logo

Totalvurdering 3,3

3,7

Arbeidsmiljø

3,8

Lønn og betingelser

2,9

Lederskap

3,1

Karrieremuligheter

3,1

Work-life balance

Jobbsøkere erfarer:

1.

2.

3.

0 %

av vurderingene er besvart

9 vurderinger

Flott arbeidsmiljø med gode utviklingsmuligheter!

16. apr. 2025

Et sted hvor du jobber med flinke kollegaer og resurssterke folk. Spennende og mangfoldige arbeidsområder med fokus på godt samarbeid innad som utad. Gode muligheter for karrier utvikling, konkurranse dyktige betingelser, og et veldig godt sted å være.

Godt arbeidsmiljø og muligheter for utvikling!

16. apr. 2025

Jeg opplever et godt arbeidsmiljø, har en leder som er et forbilde innen ledelse, føler at jeg blir sett/hørt og får mulighet for utvikling!

Implenia gir deg mulighetene, også er det opp til hver enkelt om man vil gripe dem.

Fantastisk arbeidsmiljø og spennende prosjekter!

16. apr. 2025

Vurdering av Implenia som arbeidsgiver

Implenia har et fantastisk arbeidsmiljø med gode kollegaer og støttende ledelse.

Uformelt, lett tone blant kolleger Prosjektene er spennende og varierte, . Gode muligheter for dyktige folk som vil ta initiativ og gjøre en forskjell!

Gode kollegaer, men skuffende ledelse og HR. Usikker på om utvikling skjer i ønsket retning.

13. apr. 2025

Gode kollegaer og godt samhold i prosjekt. Skuffende dårlig HR avdeling. Hvem som blir lederen din har alt å si for mulighetene som gis og hvordan du blir behandlet. Kontinuerlig forbedring mangler, og lite utvikling generelt.

Bra kollegaer, men dårlig balanse mellom jobb og fritid.

12. apr. 2025

Godt arbeidsmiljø og gode kollegaer.

Lite respekt for fritiden til ledere. Skeiv fordeling av arbeidsoppgaver, enkelte må arbeide overtid for å rekke over alle oppgavene.

Greit miljø, men mangler lederoppfølging.

12. apr. 2025

Greit arbeidsmiljø, men lite oppfølging av ledere. Ledelsen og HR kunne hatt behov for litt mer profesjonalitet.

Godt miljø, spennende prosjekter, behov for profesjonalisering.

10. apr. 2025

Veldig godt arbeidsmiljø og spennende prosjekter. Behov for litt profesjonalisering på noen områder.

God lønn, men lite innovasjon i HMS.

2. apr. 2025

Gode på lønn. Savnet endringsvilje mot nytenkende HMS.

Godt miljø, men høye krav og lite støtte.

19. mars 2025

Greit arbeidsmiljø men dårlige rammer fra ledere, høye krav om arbeidskapasitet og lite tilbake.

Halloooooo?

Jobber det noen her, eller? Ingen har gjort krav på denne siden. Det tar bare noen få tastetrykk.