Jotun A/s

Org: 923 248 579

Kjemi og kjemikalier

Grossist og engros

Forskning og utvikling

Logo mangler

Totalvurdering 4,2

5,0

Arbeidsmiljø

3,7

Lønn og betingelser

4,7

Lederskap

4,3

Karrieremuligheter

3,3

Work-life balance

Jobbsøkere erfarer:

1.

2.

3.

0 %

av vurderingene er besvart

3 vurderinger

Trivsel, topp goder og inkluderende ledelse

13. feb. 2026

Fra første dag har jeg blitt godt tatt vare på. Fantastiske kollegaer, og ikke minst ledere som ser alle. Det er mange som har lang fartstid i selskapet og det gjenspeiler nok at majoriteten er fornøyd og ønsker seg ikke noe annet.

Lønn og goder er helt på topp, og jeg gleder meg til fremtiden på Norges beste arbeidsplass.

Jotun: Fantastisk arbeidsmiljø og utviklingsmuligheter!

Jotun A/s avd. Vindal15. apr. 2025

Hver gang jeg blir bedt om å beskrive den idelle arbeidsgiver, så viser jeg til Jotun.

Her har du alt, gode betingelser og lønn både for ansatte og innleide, ekstremt gode, kompetente og forståelsesfulle ledere og god takhøyde. Alt dette sammen med en arbeidsgiver som ser og tar vare på sine ansatte, gode muligheter for både nasjonale og internasjonale stillinger og videre utvikling.

Nei, hatten av for Jotun og de som jobber her, bedre folk skal du lete lenge etter!

Spennende arbeidsplass med gode karrieremuligheter. Litt gammeldags på en del områder.

Jotun A/s avd. Gimle13. apr. 2025 (redigert 31. juli 2025)

Pluss for at det er en spennende arbeidsplass med godt arbeidsmiljø og gode muligheter for å gjøre karriere innad i selskapet, både innenlands og utenlands.

Jotun er langt fra lønnsledende, men til Sandefjord å være er det vel brukbare betingelser. Reisebetingelser finnes ikke, så du bør være glad i å reise på økonomiklasse og for en symbolsk kompenasjon for reisetid.

Når det gjelder work-life balance har de ikke fulgt helt med i timen og faste dager med hjemmekontor er et stort og rungende NEI fra ledelsen.

Når det er sagt, alt i alt en bra arbeidsplass så lenge du ikke forventer for mye!

Halloooooo?

Jobber det noen her, eller? Ingen har gjort krav på denne siden. Det tar bare noen få tastetrykk.