Kaffebrenneriet
Org: 971 212 667
Restaurant og servering

Totalvurdering 3,4
5,0
Arbeidsmiljø
3,2
Lønn og betingelser
2,8
Lederskap
2,2
Karrieremuligheter
3,6
Work-life balance
Jobbsøkere erfarer:
1.
2.
3.
0 %
av vurderingene er besvart
5 vurderinger
Arbeidsmiljø
Lønn og betingelser
Lederskap
Karrieremuligheter
Work-life balance
Sosialt, lærerikt og godt betalt med høy tempo.
31. okt. 2025
Supert arbeidsmiljø i KB. Folk tar seg pause og kommer tilbake igjen for å jobbe her.
God opplæring av baristaer med relevante kurs, og mulighet til å ta baristaeksamen som gir høyere lønn. Lønnen er allerede bedre enn tariffsats og de betaler 100% overtid fremfor de 50% som er kravet.
KB er sosialt, morsomt og lærerikt, men du må like bratt læringskurve og høyt tempo.
Arbeidsmiljø
Lønn og betingelser
Lederskap
Karrieremuligheter
Work-life balance
Glad i avdelingen, men kontoret bør lytte mer!
7. juni 2025
Kjempe glad i min avdeling! Verdens beste arbeidsplass med super gode kollegaer! Dessverre merkes det at det er lenge siden de på kontoret har jobbet i butikk da de gir vår DL og ADL rundt med unødvendig hets for årsaker som er naturlig at skjer i en avdeling. Vi kjenner vår kundegruppe best, og vet hva de liker og ikke liker. Dermed er det urimelig at de skal endre på utstilling, på en relativt kald måte, da det ender bare opp med at vi selger dårligere. Vi kjenner våre kunder og jeg liker ikke hvordan de på kontoret tror de vet hva som selger best. De hadde hatt utbytte av fulle vakter i avdelinger for å lære om vår kundegruppe og hvordan vår avdeling fungerer best økonomisk.
Arbeidsmiljø
Lønn og betingelser
Lederskap
Karrieremuligheter
Work-life balance
Fantastisk arbeidsmiljø
25. mai 2025
Jeg har jobbet på Kaffebrenneriet i 2 år nå. På avdelingen min har de fleste jobbet i flere år, folk som slutter kommer alltid tilbake. Det sier alt om hvor god KB er som arbeidsplass.
Arbeidsmiljøet er det beste jeg har opplevd. Det sosiale er fantastisk, alle jobber bra sammen og vi er komfortable med hverandre og trygge på hverandre. Kaffebrenneriet har solide rammer, klare forventninger og god opplæring. Jeg har jobbet på flere caféer tidligere, og KB er milevis bedre på psykosoialt arbeidsmiljø.
Lønna er grei, vi får betalt over tariff, vi får søndagstillegg og godt helligdagstillegg (vi får 100%, selv om bare 50% er kravet).
Kommunikasjonen mellom daglig leder og barista er veldig bra
Kommunikasjonen mellom daglig leder og hovedkontoret kunne vært bedre..
Arbeidsmiljø
Lønn og betingelser
Lederskap
Karrieremuligheter
Work-life balance
Hyggelig, men ledelsen mangler empati.
30. apr. 2025
Veldig hyggelig arbeidsmiljø. Da det kan være høyt gjennomtrekk av mellomledere kan det være veldig 50/50 hva man møter på. Ledelsen over der igjen opplevde jeg at sjeldent møtte mennesker som mennesker, men heller som ressurser bedriften fritt sto til å bruke opp.
Opplevde heller ikke å bli tatt seriøst når man tar opp problemer eller bekymringer rundt arbeidsforhold.
Arbeidsmiljø
Lønn og betingelser
Lederskap
Karrieremuligheter
Work-life balance
Godt miljø lokalt, dårlig støtte fra ledelsen.
11. apr. 2025 (redigert 12. mai 2025)
Elsket kollegaene mine, veldig fint miljø. Jeg var konstant overarbeidet, og underkompensert og følte meg sviktet av ledelsen. Grenseoverskridende praksis, og svak ‘compliance’ rundt ansatte sine rettigheter. Min daglige leder var veldig snill og søt da! Følte meg veldig oversett av høyere ledelse når jeg tok utfordringer opp. Dro herfra med masse helseproblemer og nedsatt psykisk helse.

