Kicks Norge

Org: 983 415 687

Butikk og detaljhandel

Logo mangler

Totalvurdering 1,9

2,0

Arbeidsmiljø

2,2

Lønn og betingelser

1,8

Lederskap

1,8

Karrieremuligheter

1,4

Work-life balance

Jobbsøkere erfarer:

1.

2.

3.

0 %

av vurderingene er besvart

16 vurderinger

Bra arbeidsoppgaver, krevende og utrygt arbeidsmiljø

Kicks Norge avd. 681 City Syd28. feb. 2026

Jeg jobbet her som tilkallingsvikar.

Arbeidsoppgavene i seg selv trivdes jeg godt med, og jeg likte kundekontakt og det faglige rundt salg og service.

Min opplevelse av arbeidsmiljøet var imidlertid utfordrende. Jeg opplevde kommunikasjon og håndtering fra ledelsen som jeg oppfattet som forskjellsbehandling og lite støttende i sårbare situasjoner.

Dette gjorde at jeg over tid gruet meg til å gå på jobb, til tross for at jeg likte selve arbeidet. For meg ble det viktig å prioritere et arbeidsmiljø hvor jeg føler meg trygg og ivaretatt. Jeg håper arbeidsplassen jobber videre med å sikre tydelig, respektfull og inkluderende kommunikasjon for alle ansatte.

Drømmejobb knust av dårlig miljø og ledelse

22. jan. 2026

Kicks var min drømme plass å jobbe, dessverre ble den drømmen knust pga dårlig arbeids miljø og dårlig ledelse.

Når man tar opp opplevelser man har hatt med andre kolleger til sjef blir det ikke tatt på alvor, noe som er veldig trist.

Arbeids miljøet føles også ut som en ungdomsskole, ofte veldig mye baksnakking og utestenging.

Ville ikke anbefalt kicks til noen som ønsker en hyggelig arbeidsplass, jeg selv har jobbet i 3 kicks butikker og det har vært like dårlig ledelse i vær og en…

Dårlig ledelse, baksnakking og null støtte

Kicks Norge avd. 661 Farmandstredet22. jan. 2026

Jeg startet i kicks da dette er min drømme jobb, men dessverre ble jeg skuffet over hvor dårlig ledelse og hr er.

Arbeids miljøet er også veldig dårlig da det er mye baksnakking uten noe form for konsekvenser, føles veldig som om man er på en ungdomsskole enn arbeidsplass.

Når man tar opp problemer blir det ikke tatt på alvor å det blir heller sett på en ulempe at man tar opp sine opplevelser i butikken.

Hadde aldri anbefalt denne arbeidsplassen til noen.

Fraværende ledelse skaper stress og usikkerhet.

2. juli 2025

Daglig leder var ofte fraværende, og ansatte ble ofte overlatt til seg selv – noe som skapte unødvendig stress og press på medarbeidere. I tillegg ble kritikk gitt på en uprofesjonell og personlig måte. Da jeg uttrykte bekymringer eller behov, ble jeg enten oversett eller møtt med nedlatende kommentarer. Dette er ikke en trygg eller utviklende arbeidsplass slik man forventer av en etablert kjede i skjønnhetsbransjen. Jeg anbefaler å undersøke andre muligheter dersom man søker et støttende miljø med reell utviklingspotensial.

Dårlig arbeidsmiljø og underbemanning.

Kicks Norge avd. 629 Storo10. juni 2025

Super plass om du vil jobbe deg ihjel for pytt og ingenting. Miljøet er som en blanding av mean girls og de populære jente gjengene på ungdomsskolen. Mye baksnakking og sure miner. Lønna følger minstelønn fra tariff men arbeidsmengden er langt over, med konstant underbemanning.

Dårlig ledelse og lite respekt for ansatte.

22. apr. 2025

Veldig dårlig arbeidsmiljøet, mye baksnakking, veldig dårlig ledelse, ikke noe respekt for arbeidstaker, veldig store forventninger og liten lønn.

Fantastisk arbeidsmiljø og gode muligheter! ❤️

Kicks Norge avd. 691 Bystasjonen Sandnes21. apr. 2025

Godt arbeidsmiljø, lønn er tariff og mulighet for kurs. Veldig fornøyd med Kicks som arbeidsplass❤️❤️

Kicks er bra, men savner mer frihet og konkurranser.

19. apr. 2025

Trives veldig godt på Kicks, har jobbet der siden 2008.

Savner dog det å kunne ta imot gaver fra leverandør, slik at vi kan få teste produkter og øke salg. Synes det har blitt noe strengt i forhold til hvordan det var før.

Savner konkurranser og mer besøk fra selgere.

Lønnen kunne vært bedre men ellers greit.

A

11. apr. 2025

Dårlig arbeidsmiljø og helt på trynet ledelse. Min tidligere leder burde ikke vært leder. Vil aldri legge igjen en krone i Kicks igjen etter at jeg vet hva som egentlig skjer «bak murene».

Første kollegene sa til jeg da jeg begynte var «Du trenger ikke være så hyggelig med kundene, vi omsetter nok uansett»…..

Kicks Norge

11. apr. 2025

I denne bedrifter går de etter «gjør du minst får du mest» de som faktisk gjør jobben sin og står på blir uglesett mens de som ikke gjør jobben sin får gull og grønne skoger. Ledelsen er også elendig.

Halloooooo?

Jobber det noen her, eller? Ingen har gjort krav på denne siden. Det tar bare noen få tastetrykk.