Kongsberg Satellite Services avd. Tromsø

Org. 974 367 343

Telekom og mobilnett

Logo

Totalvurdering 2,7

5,0

Arbeidsmiljø

1,0

Lønn og betingelser

1,5

Lederskap

2,5

Karrieremuligheter

3,5

Work-life balance

Jobbsøkere erfarer:

1.

2.

3.

0 %

av vurderingene er besvart

2 vurderinger

Hyggelig sted med spennende oppgaver, men lav lønn.

15. mai 2025

Veldig hyggelig arbeidsmiljø og oppgavene er spennende og samfunnsnyttige. Aktivt bedriftsidrettslag med bredt utvalg av aktiviteter.

Lav lønn. Tidvis preget av litt for mye hierarki - kanskje litt voksesmerter?

Generelt en fin plass å jobbe!

Supert arbeidsmiljø, men dårlig ledelse og lønn

28. apr. 2025 (redigert 10. juli 2025)

KSAT har et ungt og veldig bra arbeidsmiljø, og man får jobbe med mye spennende. Men ledelsen har øynene helt lukket for hva som skjer "nede på gulvet", og de hører ikke på sine ansatte. Det føles veldig som en "dem mot oss"-bedrift (eller som HR ville sagt det - the Empire vs. the Rebels). Lønna er dårlig, godene blir stadig færre, og misnøyen øker mer og mer blant de ansatte.

Det er et stort problem at det ikke ansettes flere for å holde bedriften igang. Med altfor mange prosjekter og altfor få ingeniører blir mange overarbeidet og utbrent, og nyansatte får ikke den opplæringen og oppfølgingen som trengs for å gjøre en god jobb. Dette fører til høy gjennomtrekk av ansatte.

Halloooooo?

Jobber det noen her, eller? Ingen har gjort krav på denne siden. Det tar bare noen få tastetrykk.