Kuben Videregående Skole

Org. 899 178 092

Utdanning og opplæring

Logo

Totalvurdering 2,3

2,5

Arbeidsmiljø

2,5

Lønn og betingelser

1,5

Lederskap

2,5

Karrieremuligheter

2,3

Work-life balance

Har du søkt jobb her?

0 %

av vurderingene er besvart

4 vurderinger

Variert miljø med hyggelige kolleger, men trykkende

29. mai 2026

Jeg har jobbet på avdelingen MO. Likte godt ledelsen der. Ellers variert arbeidsmiljø. Noe trykkende atmosfære til tider, men mange hyggelige ansatte.

Kuben Videregående Skole

16. des. 2025

Veldig stor og lite fokus på samhold. Alle holder seg til sin egen avdeling.

Ledelsen er følelsesstyrt og herskete.

6. juni 2025

Ledelsen hos elevrettede tjenester favoriserer enkelte foran andre og er følelsesstyrte og herskete i samtaler med sine ansatte. Ledelsen på de ulike avdelingene jobber ulikt og individuell tankegang og forståelse av situasjoner trumfer rutiner. Rektor fremstår stødig men har en utfordrende personalgruppe.

Motiverte elever, men rigid ledelse skaper dårlig arbeidsmiljø.

30. apr. 2025

Fine og motiverte elever. Lokalene og fasilitetene er topp, med takterrasse, treningsmuligheter, god kantine mm.

Ellers opplevde jeg ledelsen som svært kontrollerende. Særlig om de ansattes arbeidstid. Det var flere timer møtetid to dager i uka, og ledelsen var svært rigide på at vi måtte bruke denne tiden på møter, selv om vi ikke engang hadde noe å snakke om. Denne bruken av møtetid bidro til mye konflikt mellom pedagogisk personale og ledelse. Igjen førte dette til mye klaging og dårlig stemning blant ansatte. Hvert eneste minutt av arbeidstiden ble regnet som en transaksjon. Dette gir lite rom for fleksibilitet - begge veier. Opplevde dette som en svært stressende arbeidsplass som ikke lar arbeidstakere sette grenser for seg selv.

Halloooooo?

Jobber det noen her, eller? Ingen har gjort krav på denne siden. Det tar bare noen få tastetrykk.