Linåkertunet Heldøgnsomsorg Boliger

Org. 913 266 064

Sykehjem og eldreomsorg

Logo

Totalvurdering 3,8

5,0

Arbeidsmiljø

4,0

Lønn og betingelser

3,0

Lederskap

4,0

Karrieremuligheter

3,0

Work-life balance

Jobbsøkere erfarer:

1.

2.

3.

0 %

av vurderingene er besvart

Topp fordeler

Gi dine stemmer

1 vurdering

Godt arbeidsmiljø, men utfordringer med bemanning.

2. des. 2025

Her driver vi med omsorg av mennesker som ikke lengre har mulighet til å ta vare på seg selv. Arbeidsmiljøet er godt, det er flinke og ansvarsfulle pleiere. Det er også julebord for ansatte men vi må betale en liten egenandel. Kaffe må vi betale 100 kr i måneden for noe som kanskje er litt stivt siden folk aldri får tid til å drikke opp kaffekoppen sin. Parkeringen er god og gratis. Mangel på folk gjør at det kan være vanskelig å holde på de fridagene man har

Halloooooo?

Jobber det noen her, eller? Ingen har gjort krav på denne siden. Det tar bare noen få tastetrykk.