Løten Helsetun

Org. 974 604 868

Sykehjem og eldreomsorg

Logo

Totalvurdering 2,5

3,0

Arbeidsmiljø

3,0

Lønn og betingelser

1,5

Lederskap

2,0

Karrieremuligheter

3,0

Work-life balance

Har du søkt jobb her?

0 %

av vurderingene er besvart

2 vurderinger

Fine folk og omsorg, men litt baksnakking

13. apr. 2026

Jobbet som tilkallingsvikar. Fine, dyktige folk som gjorde mye for å gjøre dagene fine for pasientene. Likevel noe baksnakking av kollegaer blant enkelte, men dette trekker ikke mye ned på helheten for meg som jobbet litt sporadisk. Samarbeidet mellom ledere og ansatte var ikke fullt like bra, men hyggelige folk.

Dårlig arbeidsmiljø og lite støtte fra ledelsen.

6. apr. 2025

Helt grei arbeidsplass, men glad jeg ikke jobber der mer. Vaktene mine ble flyttet på uten å gi meg beskjed, dårlig arbeidsmiljø med baksnakking av pasienter og kollegaer, og ikke minst altfor liten tid til oppgaver og helhetlig ivaretakelse av pasientene. Leder ga meg dårlig samvittighet flere ganger for å bli hjemme pga. sykdom. Lav grunnbemanning som vanskeliggjorde arbeidsdagen betraktelig.

Halloooooo?

Jobber det noen her, eller? Ingen har gjort krav på denne siden. Det tar bare noen få tastetrykk.