Løten Kommune Tjenester For Personer Med Nedsatt Funksjonsevne

Org. 976 666 070

Sykehjem og eldreomsorg

Logo

Totalvurdering 3,2

5,0

Arbeidsmiljø

2,0

Lønn og betingelser

3,0

Lederskap

3,0

Karrieremuligheter

3,0

Work-life balance

Har du søkt jobb her?

0 %

av vurderingene er besvart

1 vurdering

Hyggelig arbeidsmiljø, men krevende helgevakter.

2. okt. 2023

Jobbet som tilkallingsvikar og fast ansatt nattevakt på bolig. Et hyggelig arbeidsmiljø, og god kobling med beboere. Kunne nok til tider trengt flere på jobb, men stort sett uproblematisk bemanningsmessig. Som tilkallingsvikar var det også lettere å få tildelt de mer utfordrende / krevende oppgavene, og selv om jeg personlig ikke opplevde det som noe negativt, vet jeg at det var andre som reagerte på det.

Helgevakter var i lengste laget, da man gjerne jobbet 12-timersvakter både lørdag og søndag. Da ble det ikke mye annet enn jobb og soving. Krevende energimessig, men greit å fått jobbet mye på en gang.

Når det gjelder nattevakt så var den våken, og de fleste nettene var ganske rolige, der det ikke var behov for så mye bistand hos beboerne.

Arbeidshverdagen bar preg av mye hyggelig sosialt med beboerne, mange turer og aktiviteter, og det var hele tiden en jobb som føltes meningsfull, da man fikk lov til å bety noe for de enkelte beboerne man jobbet med.

Halloooooo?

Jobber det noen her, eller? Ingen har gjort krav på denne siden. Det tar bare noen få tastetrykk.