Lyse Tele avd. Oslo Nydalsveien
Org: 912 681 858
Telekom og mobilnett

Totalvurdering 2,5
3,0
Arbeidsmiljø
2,3
Lønn og betingelser
2,0
Lederskap
2,5
Karrieremuligheter
2,5
Work-life balance
Har du søkt jobb her?
0 %
av vurderingene er besvart
4 vurderinger
Arbeidsmiljø
Lønn og betingelser
Lederskap
Karrieremuligheter
Work-life balance
Dyktige folk, men svak ledelse og dårlig planlegging.
12. nov. 2025
Dyktige og hyggelige folk og flott miljø blant de ansatte, men arbeidet lider av dårlig ledelse, dårlig planlegging og dårlig tidsfrister med lite forståelse for at det tar tid å lage et ordentlig produkt.
Bra goder for ansatte, blant annet forsikringer, 2 ekstra fridager, treningsrefusjon og flere gode sosialkomiteer som stiller med eventer, men det blir ikke verdt det når man må forholde seg til dårlig planlegging som igjen fører til stress.
Arbeidsmiljø
Lønn og betingelser
Lederskap
Karrieremuligheter
Work-life balance
En del bra, men dårlig ledelse og fryktkultur begynner å ta overhånd.
16. juni 2025
Det har vært mye bra i Lyse Tele, men nå faller desverre korthuset litt sammen. Det er mye politikk og fryktelig dårlig ledelse, både i toppen og på mellomledernivå. Det påvirker hele konsernet negativt og har store ringvirkninger. Det er en god gammeldags fryktkultur som desverre har fått satt seg.
Men det er mye bra også. Selvom ikke lønningene er i toppen så er det gode pensjons- og forsikringsordninger. Det er mange flinke folk som bidrar til masse god kunnskap og god kultur blant de ansatte. Det er mye sosialt hvis man ønsker det samt flotte kontoret og fleksibilitet ved behov.
Arbeidsmiljø
Lønn og betingelser
Lederskap
Karrieremuligheter
Work-life balance
Dårlig lønn og konstant stress preger jobben.
16. juni 2025
Arbeidsplassen for deg som ønsker lav lønn, høyt arbeidspress, omorganisering hele tiden og ingen mulighet til å påvirke hverdagen.
Arbeidsmiljø
Lønn og betingelser
Lederskap
Karrieremuligheter
Work-life balance
Kultur i fare: byråkrati truer Nydalen.
26. mai 2025
Vi er i hardt vær om dagen, med byråkrati fra morselskap som setter lokal tilhørighet og topp-ned visjon høyere enn de ansatte. Men den gamle, gode kulturen lever fortsatt litt i veggene. Noe må gjøres raskt for å ikke miste alt det gamle og gode i Nydalen.

