Mcdonald's Markensgate avd. 10

Org. 972 313 114

Restaurant og servering

Logo mangler

Totalvurdering 2,4

4,0

Arbeidsmiljø

1,5

Lønn og betingelser

1,0

Lederskap

3,0

Karrieremuligheter

2,5

Work-life balance

Jobbsøkere erfarer:

1.

2.

0 %

av vurderingene er besvart

2 vurderinger

Beste kolleger, svak ledelse, fleksible timer.

23. mai 2025

De ansatte/medarbeidere er den beste delen av jobben. Lønna var også ganske grei når jeg jobba der, men mtp. hvor mye vi selger for og hvor mange som er innom er den i laveste laget. Lederskapet er ganske svakt. Opplæring tas ikke seriøst og enkle arbeidsoppgaver blir ikke formidlet slik at ansatte ikke lærer dem eller riktig prosedyre. De har ikke tariff men "følger" den istedenfor. Arbeidstiden er fleksibel og det er lett å endre timer. Selv hvis du ikke kan en dag går det som oftest fint på kort sikt noe som er pluss.

Hyggelig arbeidsplass, men mobbing og følelsespåvirkning.

25. feb. 2025

God arbeidsplass med hyggelige kollegaer. Det er utsikter for medarbeidere å få en lederutdannelse i ung alder, men lederne spiller mye på følelser for å få de unge ansatte til å gjøre som de vil. Dette skaper en del uro. Med så mange unge er det også vanskelig å unngå mobbing, noe jeg opplevde mye av.

Halloooooo?

Jobber det noen her, eller? Ingen har gjort krav på denne siden. Det tar bare noen få tastetrykk.