Mega Røa 2616

Org: 922 548 390

Butikk og detaljhandel

Logo mangler

Totalvurdering 2,4

2,3

Arbeidsmiljø

2,3

Lønn og betingelser

2,3

Lederskap

2,0

Karrieremuligheter

3,0

Work-life balance

Har du søkt jobb her?

0 %

av vurderingene er besvart

3 vurderinger

Det er ingen fremtid i å jobbe der

16. des. 2025

Arbeidsmiljøet er veldig toksisk og bør unngås. Man får ingen påskjønnelse i høytider, og ingen setter pris på innsatsen din. Det er stadige nedbemanninger og et altfor høyt arbeidspress; klarer du ikke mer, blir du presset ut

Dårlig støtte og maktmisbruk blant ansatte.

6. apr. 2025

Forferdelig arbeidsplass der kollegaer ikke stiller opp for hverandre og ansatte som bruker «makten» sin feil da de har en høyere stillingstittel. Ledelsen er ikke behjelpelig heller. Arbeidsmiljøet blant deltidsansatte er ok.

Fantastisk arbeidsmiljø og gode ledere!

6. apr. 2025

Elsker å jobbe her! Fint miljø, gode ledere, masse gøy

Halloooooo?

Jobber det noen her, eller? Ingen har gjort krav på denne siden. Det tar bare noen få tastetrykk.