Meny Midtun

Org. 972 207 233

Butikk og detaljhandel

Logo

Totalvurdering 1,8

2,0

Arbeidsmiljø

2,0

Lønn og betingelser

1,0

Lederskap

3,0

Karrieremuligheter

1,0

Work-life balance

Har du søkt jobb her?

0 %

av vurderingene er besvart

1 vurdering

Høyt press og dårlig arbeidsmiljø. Stressende jobb.

12. juni 2025

Alltid press fra sjefene, om man kan ikke rekker alt på en arbeidsdag så får man bare kjeft, men man får også kjeft av å stå over tiden for å bli ferdig. Alltid underbemannet, man må alltid være klar for å jobbe overtid og få dobble arbeidsoppgaver. Er du arbeidsnarkoman, er dette rette jobben for deg. Blodtrykket må overvåkes i denne jobben hvis du ikke vil dø av stress. Dårlig arbeidsmiljø, man vet ikke helt hvilket humør sjefene har og ansatte snakker mye om andre ansatte bak ryggen. Ha tykk hud og nerver av stål.

Halloooooo?

Jobber det noen her, eller? Ingen har gjort krav på denne siden. Det tar bare noen få tastetrykk.