Mesterbakeren avd. Bergen

Org. 972 337 455

Mat og næringsmiddel

Logo mangler

Totalvurdering 2,4

1,0

Arbeidsmiljø

5,0

Lønn og betingelser

2,0

Lederskap

1,0

Karrieremuligheter

3,0

Work-life balance

Har du søkt jobb her?

0 %

av vurderingene er besvart

1 vurdering

Dårlig miljø, men høy tariff og gode tillegg.

21. juni 2025

Dårlig arbeidsmiljø, kan være noen vakter hvor du ikke har en prat med kollegaer med mindre det er relatert til selve jobben. Stygge blikk om enn ikke jobber raskt nok, selv om det ikke er HMS-vennlig eller ødelegger rygg og andre ledd. Ikke grundig nok opplæring i forhold til rutiner, og ansatte stjeler utstyr fra hverandre som kan være frustrurende til tider.

Noen få områder av fabrikken hvor det er utrolig kaldt (på vinter) og man ikke får tilbud om ekstra varme klær.

Sjefer som er elendige på kommunikasjon. Man må ofte mase for å få ting til endelig, og noen ting som aldri blir gjort.

Bra tarriflønn med gode tillegg.

Vanskelig å jobbe seg opp i systemet, men ikke umulig.

Kjipt at fabrikken er 20 minutter fra nærmeste kollektivstopp. Om man har egen bil så er det god work/life balance. Reiser man kolllektiv er ikke balansen like bra avhengig av hvor man bor.

Halloooooo?

Jobber det noen her, eller? Ingen har gjort krav på denne siden. Det tar bare noen få tastetrykk.