Minibuss24-7

Org: 989 806 890

Transport og sjøfart

Logo

Totalvurdering 1,9

3,2

Arbeidsmiljø

1,4

Lønn og betingelser

1,4

Lederskap

1,2

Karrieremuligheter

2,2

Work-life balance

Jobbsøkere erfarer:

1.

2.

3.

0 %

av vurderingene er besvart

Topp fordeler

Gi dine stemmer

5 vurderinger

Dårlig ledelse, bra kollegaer

28. feb. 2026

Miljøet mellom sjåfører er godt, men ledelsen er et sørgelig kapittel. Lønnsbetingelsene er også alt for dårlig. En 40 prosent stilling kan man ikke leve av. Ledelsen mangler empati og forståelse. Ovenfra og ned holdning er ikke bra.

Variabelt

1. juli 2025

Helt okei, virker som det varierer litt. Fornøyd med mitt område.

Lave lønninger og lite anerkjennelse fra ledelsen.

6. juni 2025

Greie arbeidsoppgaver, men ikke regn med å bli sett av lederne. Lønna er også lavest i bransjen.

Useriøs bedrift med dårlig ledelse.

9. apr. 2025

Dette er en bedrift jeg IKKE ville anbefalt noen å jobbe for. Dette er en useriøs Cowboy bedrift som utnytter alt og alle. INGEN ledelse i dette selskapet, men en haug direktører/ sjefer.

Minibuss24-7

9. apr. 2025

Bruk og kast miljø av sjåførene. Useriøs ledelse