Ng Kiwi Øst avd. 256 Sellebakk
Org: 928 018 911
Butikk og detaljhandel
Logo mangler
Totalvurdering 1,6
1,0
Arbeidsmiljø
3,0
Lønn og betingelser
1,0
Lederskap
2,0
Karrieremuligheter
1,0
Work-life balance
Har du søkt jobb her?
0 %
av vurderingene er besvart
1 vurdering
Arbeidsmiljø
Lønn og betingelser
Lederskap
Karrieremuligheter
Work-life balance
Grusom arbeidsplass med konstant overvåkning.
9. apr. 2025 (redigert 10. apr. 2025)
Jobbet der i starten av 2022 da butikken var nyåpnet. Fikk i utgangspunktet et godt inntrykk av ledelsen men det endret seg raskt. Ble ofte overvåket på kameraene av butikksjef hjemmefra, og fikk kjeft for at vi såvidt sjekket telefonen før stenging. Passe ubehagelig å bli konstant overvåket. Betrodde meg til butikksjef om en kollega som var ubehagelig mot meg men fikk da beskjed om at det måtte jeg bare tåle. Flere hendelser med kjeft pga bagateller og null medfølelse for de ansatte, spesielt ovenfor jentene/ kvinnene. Generelt en grusom arbeidsplass som du ikke kunne betale meg en million kroner for å vende tilbake til. Er nok en grunn til at 90% av de som jobbet der i min tid ikke jobber der lenger.

