Ng Kiwi Øst avd. 256 Sellebakk

Org: 928 018 911

Butikk og detaljhandel

Logo mangler

Totalvurdering 1,6

1,0

Arbeidsmiljø

3,0

Lønn og betingelser

1,0

Lederskap

2,0

Karrieremuligheter

1,0

Work-life balance

Har du søkt jobb her?

0 %

av vurderingene er besvart

1 vurdering

Grusom arbeidsplass med konstant overvåkning.

9. apr. 2025 (redigert 10. apr. 2025)

Jobbet der i starten av 2022 da butikken var nyåpnet. Fikk i utgangspunktet et godt inntrykk av ledelsen men det endret seg raskt. Ble ofte overvåket på kameraene av butikksjef hjemmefra, og fikk kjeft for at vi såvidt sjekket telefonen før stenging. Passe ubehagelig å bli konstant overvåket. Betrodde meg til butikksjef om en kollega som var ubehagelig mot meg men fikk da beskjed om at det måtte jeg bare tåle. Flere hendelser med kjeft pga bagateller og null medfølelse for de ansatte, spesielt ovenfor jentene/ kvinnene. Generelt en grusom arbeidsplass som du ikke kunne betale meg en million kroner for å vende tilbake til. Er nok en grunn til at 90% av de som jobbet der i min tid ikke jobber der lenger.

Halloooooo?

Jobber det noen her, eller? Ingen har gjort krav på denne siden. Det tar bare noen få tastetrykk.