Ng Meny Vest
Org: 979 679 971
Butikk og detaljhandel

Totalvurdering 2,2
2,4
Arbeidsmiljø
2,4
Lønn og betingelser
1,8
Lederskap
2,8
Karrieremuligheter
1,8
Work-life balance
Har du søkt jobb her?
0 %
av vurderingene er besvart
5 vurderinger
Arbeidsmiljø
Lønn og betingelser
Lederskap
Karrieremuligheter
Work-life balance
Manglende struktur og lite hensyn til ansatte.
Meny Sletten • 27. nov. 2025
Er lite struktur og oversikt på de ansatte og merker selv som ansatt at det er vanskelig å få mer jobb eller blir tatt hensyn til med mindre du jobber over 80% eller mer.
Arbeidsmiljø
Lønn og betingelser
Lederskap
Karrieremuligheter
Work-life balance
Travelt miljø, men utfordrende arbeidskultur.
Meny Os • 10. okt. 2025
Jeg hadde en periode som ansatt i ferskvareavdelingen ved Meny Os. Faglig sett er det et travelt og lærerikt miljø, men jeg opplevde dessverre store utfordringer i arbeidskulturen. Det finnes ansatte med sterk faglig kompetanse, men enkelte utviser atferd preget av forskjellsbehandling, verbal aggressivitet og manglende respekt for kollegaer.
I stedet for at slik oppførsel møtes med kritisk refleksjon og tydelig ledelse, oppleves det som at den til tider belønnes med mer ansvar og tillit. Dette skaper en kultur der feil holdninger forsterkes, mens ansatte som prøver å si ifra, risikerer å stå alene.
Jeg håper at Meny Os fremover velger å ta arbeidsmiljø og personalomsorg like alvorlig som faglig kvalitet. Et sunt arbeidsmiljø, bygget på trygghet og respekt, er til slutt det som gir både trivsel og glede.
Arbeidsmiljø
Lønn og betingelser
Lederskap
Karrieremuligheter
Work-life balance
Høyt press og dårlig arbeidsmiljø. Stressende jobb.
Meny Midtun • 12. juni 2025
Alltid press fra sjefene, om man kan ikke rekker alt på en arbeidsdag så får man bare kjeft, men man får også kjeft av å stå over tiden for å bli ferdig. Alltid underbemannet, man må alltid være klar for å jobbe overtid og få dobble arbeidsoppgaver. Er du arbeidsnarkoman, er dette rette jobben for deg. Blodtrykket må overvåkes i denne jobben hvis du ikke vil dø av stress. Dårlig arbeidsmiljø, man vet ikke helt hvilket humør sjefene har og ansatte snakker mye om andre ansatte bak ryggen. Ha tykk hud og nerver av stål.
Arbeidsmiljø
Lønn og betingelser
Lederskap
Karrieremuligheter
Work-life balance
Dårlig ledelse og negativ arbeidsmiljø.
Meny Åsane Storsenter • 9. mai 2025
Lat ledelse.
Mye baksnakking blandt de ansatte.
Mye "jeg er bedre enn deg' mentalitet.
Altfor stort fokus på effektivitet. Så pass mye at ansatte sliter seg ut.
Arbeidsmiljø
Lønn og betingelser
Lederskap
Karrieremuligheter
Work-life balance
Fantastisk arbeidsplass med godt miljø og støtte!
Meny Ravnanger • 19. mars 2025
En veldig fin arbeidsplass og mange som får sin første jobb her (meg selv inkludert), som er ekstremt bra og viktig for å hjelpe de unge inn i arbeidslivet. To årlige sosiale sammenkomster for hele teamet som alltid var skikkelig hyggelig, og bidrar til økt samhold og bra arbeidsmiljø. Ledere som ikke er redde for å hjelpe til i drift er også er super pluss!

