Ng Meny Vest

Org: 979 679 971

Butikk og detaljhandel

Logo

Totalvurdering 2,2

2,4

Arbeidsmiljø

2,4

Lønn og betingelser

1,8

Lederskap

2,8

Karrieremuligheter

1,8

Work-life balance

Har du søkt jobb her?

0 %

av vurderingene er besvart

5 vurderinger

Manglende struktur og lite hensyn til ansatte.

Meny Sletten27. nov. 2025

Er lite struktur og oversikt på de ansatte og merker selv som ansatt at det er vanskelig å få mer jobb eller blir tatt hensyn til med mindre du jobber over 80% eller mer.

Travelt miljø, men utfordrende arbeidskultur.

Meny Os10. okt. 2025

Jeg hadde en periode som ansatt i ferskvareavdelingen ved Meny Os. Faglig sett er det et travelt og lærerikt miljø, men jeg opplevde dessverre store utfordringer i arbeidskulturen. Det finnes ansatte med sterk faglig kompetanse, men enkelte utviser atferd preget av forskjellsbehandling, verbal aggressivitet og manglende respekt for kollegaer.

I stedet for at slik oppførsel møtes med kritisk refleksjon og tydelig ledelse, oppleves det som at den til tider belønnes med mer ansvar og tillit. Dette skaper en kultur der feil holdninger forsterkes, mens ansatte som prøver å si ifra, risikerer å stå alene.

Jeg håper at Meny Os fremover velger å ta arbeidsmiljø og personalomsorg like alvorlig som faglig kvalitet. Et sunt arbeidsmiljø, bygget på trygghet og respekt, er til slutt det som gir både trivsel og glede.

Høyt press og dårlig arbeidsmiljø. Stressende jobb.

Meny Midtun12. juni 2025

Alltid press fra sjefene, om man kan ikke rekker alt på en arbeidsdag så får man bare kjeft, men man får også kjeft av å stå over tiden for å bli ferdig. Alltid underbemannet, man må alltid være klar for å jobbe overtid og få dobble arbeidsoppgaver. Er du arbeidsnarkoman, er dette rette jobben for deg. Blodtrykket må overvåkes i denne jobben hvis du ikke vil dø av stress. Dårlig arbeidsmiljø, man vet ikke helt hvilket humør sjefene har og ansatte snakker mye om andre ansatte bak ryggen. Ha tykk hud og nerver av stål.

Dårlig ledelse og negativ arbeidsmiljø.

Meny Åsane Storsenter9. mai 2025

Lat ledelse.

Mye baksnakking blandt de ansatte.

Mye "jeg er bedre enn deg' mentalitet.

Altfor stort fokus på effektivitet. Så pass mye at ansatte sliter seg ut.

Fantastisk arbeidsplass med godt miljø og støtte!

Meny Ravnanger19. mars 2025

En veldig fin arbeidsplass og mange som får sin første jobb her (meg selv inkludert), som er ekstremt bra og viktig for å hjelpe de unge inn i arbeidslivet. To årlige sosiale sammenkomster for hele teamet som alltid var skikkelig hyggelig, og bidrar til økt samhold og bra arbeidsmiljø. Ledere som ikke er redde for å hjelpe til i drift er også er super pluss!

Halloooooo?

Jobber det noen her, eller? Ingen har gjort krav på denne siden. Det tar bare noen få tastetrykk.