Ng Spar Vest

Org: 954 946 487

Butikk og detaljhandel

Logo mangler

Totalvurdering 2,9

2,7

Arbeidsmiljø

3,0

Lønn og betingelser

2,0

Lederskap

2,7

Karrieremuligheter

4,3

Work-life balance

Har du søkt jobb her?

0 %

av vurderingene er besvart

3 vurderinger

Dårlig informasjonsflyt og rotete samarbeid bremser arbeidet

Spar Mongstad28. apr. 2026

Arbeidsplassen fremstår med forbedringsbehov knyttet til informasjonsflyt og intern organisering. Vesentlig informasjon formidles ikke alltid på en strukturert og tidsriktig måte, noe som kan skape usikkerhet og ineffektivitet i arbeidshverdagen.

Det oppleves videre at ledelsen i enkelte situasjoner mangler tilstrekkelig struktur og systematikk i planlegging og oppfølging av oppgaver, herunder kontinuitet i beslutninger og gjennomføring.

Når det gjelder personalledelse, er det forbedringspotensial innen kommunikasjon og tilgjengelighet. Det kan forekomme situasjoner hvor medarbeidere opplever manglende støtte eller imøtekommenhet, blant annet i forbindelse med tilrettelegging av arbeidstid for ansatte med omsorgsansvar.

Det er også behov for tydelig og bedre samhandling mellom ansatte. Samarbeid på tvers av ansvarsområder synes i begrenset grad å være systematisert, noe som kan påvirke effektiviteten.

I tillegg fremstår lager- og varehåndtering som lite hensiktsmessig organisert. Sesongvarer plasseres til tider slik at de hindrer tilgjengeligheten til helårsvarer og øvrige tjenester, noe som påvirker logistikk og arbeidsflyt. Området rundt kasse-, post- og tippefunksjonen fremstår også med behov for bedre organisering. Varer, avfall og personlige eiendeler oppbevares tidvis synlig for kunder, noe som kan påvirke det helhetlige inntrykket av profesjonalitet og orden i virksomheten.

Grei arbeidserfaring, verken meir eller mindre.

Spar Karensfryd24. mai 2025

Heilt grei arbeidserfaring, verken meir eller mindre.

Helt ok arbeidsplass med gode kollegaer og fordeler.

Spar Hylkje5. apr. 2025

Helt ok arbeidsplass alt i alt. En butikk lokalbefolkningen kan ha mange meninger om, bare så man er obs på den delen.

Fikk meg kollegaer som ble venner som jeg fortsatt er i kontakt med. Gode fordeler gjennom Trumf-rabatt-ordningen, følger tariff gjennom HK.

Tidligere ledelse lekte med arbeidsmiljøloven, men nåværende gjør en bedre jobb. Helt ok karrieremuligheter gjennom diverse kurs og avtaler gjennom å ta fagbrev gjennom NorgesGruppen.

Halloooooo?

Jobber det noen her, eller? Ingen har gjort krav på denne siden. Det tar bare noen få tastetrykk.