Nor-log avd. Gardermoen B6 Og B12
Org: 926 864 734
Transport og sjøfart

Totalvurdering 2,9
3,0
Arbeidsmiljø
2,8
Lønn og betingelser
3,0
Lederskap
2,8
Karrieremuligheter
3,0
Work-life balance
Jobbsøkere erfarer:
1.
2.
3.
25 %
av vurderingene er besvart
4 vurderinger
Arbeidsmiljø
Lønn og betingelser
Lederskap
Karrieremuligheter
Work-life balance
Hektisk men givende med rom for utvikling og vekst
4. mai 2026
Jeg har vært her i en liten stund nå og opplever arbeidsplassen min som en hektisk, men givende arbeidsplass. Gode kolleger, gode ledere og gode støttespillere rundt meg ved avdelingen. Her vil du alltid bli møtt med et smil.
Det er rom for feil og utvikling, og jeg føler at mine tilbakemeldinger spiller en rolle. Det er ikke mange "metere" å gå til toppen. God informasjonsflyt ved selve avdelingen, men kunne vært bedre overordnet.
Alt i alt er dette en god arbeidsplass med store muligheter for de ambisiøse.
Arbeidsmiljø
Lønn og betingelser
Lederskap
Karrieremuligheter
Work-life balance
Jeg har en fantastisk leder og jeg trives godt i hverdagen.
22. des. 2025
Jeg sitter til daglig på Gardermoen og jeg stortrives. Lederen min er fantastisk, og det samme er kollegaene mine. Vi er et lite team, men jobber tett med resten av de ansatte.
Arbeidsoppgavene mine er varierte og trives med ansvaret i rollen min. Her er det muligheter for å utvikle seg, og arbeidsgiveren legger til rette for det.
Det er høy grad av tillit og rom for selvstendighet, samtidig som man alltid har noen å sparre med.
Arbeidsmiljø
Lønn og betingelser
Lederskap
Karrieremuligheter
Work-life balance
Utrygt arbeidsmiljø med alvorlig forskjellsbehandling.
17. sep. 2025
Min erfaring her er preget av et utrygt og nedbrytende miljø,der ledelsen utviste stor forskjellsbehandling. Ledere opptrådte vennlig mot noen, men nedlatende og avvisende mot andre helt uten grunn. Dette var en ekstra belastning for oss som ble behandlet dårlig. Å forsøke å ta en konstruktiv dialog ble møtt med pekefingre og beskyldninger. Det var tydelig at jeg ikke lenger var ønsket, til tross for innsats og gode kollegiale relasjoner. Jeg var redd hver eneste dag på jobb. Fryktkulturen var merkbar: overbelastning, usynliggjøring, utenforskap, fratatt ansvar og latterliggjøring ved behov for hjelp. Tidligere gode kolleger som sluttet å hilse når visse ledere var til stede. Redde for represalier. Dette skapte mange «passive tilskuere». Som igjen skapte en vond følelse. HR bidro aktivt i prosesser som opplevdes som uetiske, og toppledelsen lot det skje. Ukulturen var systemisk hvor ansatte ble isolert, presset og fratatt verdighet.Overtid ble ikke registrert, og konsekvensene av å ikke "prestere nok" var alvorlige. De som var på godsiden fikk overtidsbetalt og høyere lønn. Jeg ble sett på som en trussel, og det psykiske presset ble til slutt uholdbart. Selv i dag kjenner jeg ubehag ved synet av lastebiler med firmalogo og skriften «Sammen Fremover». Dette blir bare tragikomisk, sett i lys av mine vonde opplevelser. Jeg vil avslutte med å si at den urett som har blitt gjort mot meg og andre kan de aldri få ugjort. Dette får stå for deres regning. Det er faktisk en fattig trøst, fordi jeg oppriktig tror på at det SKAL lønne seg å være snill. Trist at mennesker i maktposisjoner misbruker rollen sin så til de grader og ikke får noen konsekvenser. Spisse albuer burde ikke premieres. Verdigrunnlaget i bedriften er fraværende. Totalopplevelsen min hos Nor-log er under null. Jeg kommer til å måtte jobbe mentalt med meg selv i en årrekke, pga mine opplevelser. Skriver her for å advare andre og fortelle om hva som faktisk har skjedd på denne arbeidsplassen. Takk for meg!
Svar fra Nor-log avd. Gardermoen B6 Og B12
22. sep. 2025
Hei, Takk for at du deler dine erfaringer. Vi tar tilbakemeldinger fra nåværende og tidligere ansatte på største alvor, og vi er lei oss for å høre at opplevelsen din hos oss ikke har vært god. Hos Nor-Log jobber vi kontinuerlig med å forbedre arbeidsmiljøet, styrke lederskap og sikre at alle ansatte opplever respekt, trygghet og rettferdig behandling. Vi har klare verdier og retningslinjer for god ledelse og et inkluderende arbeidsmiljø, og vi følger opp alle forhold som kan påvirke trivsel og arbeidsmiljø. Vår ambisjon er å bygge et sted hvor mennesker trives, blir sett og får utvikle seg i trygge rammer. Nor-log
Godkjent og låst av Jobbi
Arbeidsmiljø
Lønn og betingelser
Lederskap
Karrieremuligheter
Work-life balance
Unngå Nor-log, aggressiv og respektløs framtoning fra ledelsen/HR
1. sep. 2025 (redigert 24. okt. 2025)
Min oppfatning er at ledelsen forventer at en ansatt skal fungere optimalt i stillingen sin fra dag en, med ingen eller svært lite opplæring.
Ved spørsmål om opplæring, oppleves det litt som «sukk og stønn og himling med øynene» og nærmest hånlige bemerkninger som at, dette bør du kunne med tanke på cv’en du solgte deg inn med.
Ledelsen utviser stor forskjellsbehandling. De opptrer vennlig mot noen, og nedlatende og nesten respektløst mot andre, en form for «splitt og hersk».
HR avdelingen opptrer ikke som en nøytral part, de deltar aktivt sammen med ledelsen med aggressiv framtoning i sine HR-prosesser.
Dette gir en lei følelse av å stå alene i «krigen», og andre kollegaer tør ikke blande seg i fare for egen situasjon.
Håper toppledelsen øyner å se mistrivselen blant de ansatte og motiveres til å ta viktige grep. Dette er ikke en arbeidsplass jeg kan anbefale til andre.

