Nor-log avd. Harstad

Org: 930 626 082

Transport og sjøfart

Logo

Totalvurdering 4,6

5,0

Arbeidsmiljø

4,0

Lønn og betingelser

5,0

Lederskap

4,0

Karrieremuligheter

5,0

Work-life balance

Jobbsøkere erfarer:

1.

2.

0 %

av vurderingene er besvart

1 vurdering

Støttende kolleger og gode arbeidsforhold!

28. des. 2025

En fantastisk gjeng på kontoret som gir sitt aller beste for at vi sjåfører skal ha gode arbeidsdager. Aldri noe press eller stress i forhold til kjøring og tidsbruk - som igjen gir meg som sjåfør en behagelig/trygg kjørestil. 🚛💨

De på kjørekontoret er medmennesker og kollegaer. Jeg føler meg sett og hørt fra de, men også fra andre sjåfører.

De legger til rette for fritid, vi har bra lønn, og bra utstyr. Gode dekk og fine ordninger!

Alt i alt, en veldig bra arbeidsplass!