Norsk Gjenvinning avd. Trondheim
Org: 988 550 566
Avfall og gjenvinning
Logo mangler
Totalvurdering 3,3
4,3
Arbeidsmiljø
3,3
Lønn og betingelser
2,8
Lederskap
3,0
Karrieremuligheter
3,3
Work-life balance
Jobbsøkere erfarer:
1.
2.
3.
75 %
av vurderingene er besvart
4 vurderinger
Arbeidsmiljø
Lønn og betingelser
Lederskap
Karrieremuligheter
Work-life balance
Gode kolleger og flott arbeidsplass!
7. juni 2025 (redigert 9. juni 2025)
Noe av det beste med å jobbe her er det gode arbeidsmiljøet. Det er preget av samarbeid, respekt og en genuin vilje til å hjelpe hverandre. Det er lav terskel for å stille spørsmål eller be om støtte, og man føler seg som en del av et team, ikke bare en ansatt. Stemningen er god, og det er tydelig at trivsel er noe det jobbes aktivt med.
Ledelsen er tydelig og lett å samarbeide med. De er flinke til å kommunisere både forventninger og tilbakemeldinger på en konstruktiv måte. Det gir trygghet og forutsigbarhet. I tillegg viser de forståelse for hverdagsutfordringer og tilrettelegger der det er mulig. Det er rom for dialog, og man blir sett og hørt som medarbeider.
Jeg kan varmt anbefale Norsk Gjenvinning Trondheim som arbeidsplass. Det er et sted hvor man kan føle seg trygg og verdsatt. For deg som ønsker å jobbe i et stødig konsern i en bransje i utvikling, vil dette være et godt sted.
Arbeidsmiljø
Lønn og betingelser
Lederskap
Karrieremuligheter
Work-life balance
Godt arbeidsmiljø og spennende oppgaver!
8. mai 2025
Har jobbet noen år i Norsk Gjenvinning. På Heimdal er det godt arbeidsmiljø. Særlig siste årene har vi blitt en gjeng som løfter hverandre frem. Arbeidsoppgavene er spennende og krevende i positiv forstand. Vi er en del av et stort konsern hvor det er mye som skjer. For noen som ønsker utvikle seg å lære er dette definitivt et godt sted å jobbe.
Svar fra Norsk Gjenvinning avd. Trondheim
8. mai 2026
Dette var hyggelig lesing, og spesielt at det kollegiale ser ut til å være tipp topp. :) Et godt arbeidsmiljø er alfra og omega, og når en klarer å spille hverandre gode, så er det utrolig hva en får til. Og som det ble påpekt - Norsk Gjenvinning har blitt et stort konsern, så det er mange muligheter, spesielt hvis en er villig til å flytte litt på seg.
Arbeidsmiljø
Lønn og betingelser
Lederskap
Karrieremuligheter
Work-life balance
Dårlig ledelse og lav lønn i produksjonen.
17. apr. 2025
Veldig dårlig ledelse i produksjonen , blir ikke verdsatt som person og det man gjør er uansett feil eller for dårlig, ingen klare regler på hvem som har ansvar på de ulike områdene blir mye rot og bortkastet tid ,utstyr er i generelt dårlig forfatning mye nedetid pga det. Lønna er under gjennomsnittet for en opratør/maskinfører, anbefaler ingen og søke jobb ut i produksjon!
Svar fra Norsk Gjenvinning avd. Trondheim
8. mai 2026
Det er ingen lett oppgave å jobbe i produksjon, men hvordan nærmeste leder oppleves, og hvor godt arbeidsmiljøet er, varierer fra plass til plass. Til og med på samme plass eller region, så vil det variere. I Trondheim var en uten en Regionsjef i en periode, og en ny en måtte anskaffes. Slike hendelser skaper mye usikkerhet, ubalanse, uro etc. Nå kommer dette svaret et år etter uttalelsen over, så det er lovling sent. Det kan jeg bare beklage. Men nå kan jeg også meddele at mye har endret seg på et år. Nå er ny Regionsjef innkjørt og gjort kjent med rollen. Ting begynner å falle på plass. Det er en annen ro å spore nå. Dette med gammelt utstyr er alltid et punkt som er oppe til debatt på alle våre anlegg, og når en region endelig blir fornøyd, så står det en annen region og venter på tur. Men hvordan vi behandler folk er noe vi er opptatt av. Ila. 2026 vil alle våre regioner få besøk og bli lyttet til av avdeling for Org.utvikling - nettopp for å fange opp hva som skjer på de ulike anleggene. Forhåpentigvis vil det være med på å gi oss en bedre forståelse for hva som skjer hos dere.
Arbeidsmiljø
Lønn og betingelser
Lederskap
Karrieremuligheter
Work-life balance
Noe utakknemlig og manglende ressurser lokalt.
12. apr. 2025
NG som landsdekkende selskap kan nok vurderes positivt, men i Midt-Norge oppleves arbeidet som markedskonsulent noe anstrengt, ustabilt og lite verdsatt. Stort sett hyggelige kolleger og positive kolleger, men ledelsen lokalt virker å ha for mange krav om å effektivisere og øke prisene, som igjen gjør at det produktet man skal markedsføre lokalt ikke passer inn i markedet og at kundene blir misfornøyde. NG har lite av egne driftsressurser i nord, slik at man hele tiden er avhengig av fordyrende og stadig skiftende underleverandører og lite kontroll på kvaliteten. Det er riktignok mange landsdekkende avtaler og kunder man kan flyte på, og slik kan man oppleve noe mening med arbeidet som markedskonsulent allikevel. En grei jobb for å lære seg kundehåndtering, men et lite verdsatt produkt å arbeide med.
Svar fra Norsk Gjenvinning avd. Trondheim
8. mai 2026
Dette er et godt eksempel på at forholdene er ulike i alle regioner. Alle regioner har ulike utfordringer - noe er bra mens noe er mindre bra - og vår rolle vil alltid være å forbedre oss (hvilket også er en av våre verdier). Vi ser at en region kan være kjempegod på en ting, mens nabo regionen kan være superdyktig på noe annet. Og klarer vi å spille på hverandres styrker og dele suksesshistorier, så tenker jeg at fremtiden ser lysere ut. Men det avhenger selvsagt av at vi lykkes og at vi prøver. Foreløpig ser vi at noen regioner klarer å lære mye av andre, men her vil vi alltid ha mye å gå på. Med tanke på denne konkrete saken, så kan jeg i alle fall si at det finnes et hav av kunder som bruker Norsk Gjenvinning, så hvis en jobber med salg eller markedsføring, så vil det bli en bratt læringskurve. Og vi er nødt til å bruke mange underleverandører, men disse er også påkrevd å følge våre retningslinjer. Så det er ikke fritt frem.

