Nydalen Videregående Skole

Org. 996 216 454

Utdanning og opplæring

Logo

Totalvurdering 3,6

3,5

Arbeidsmiljø

3,5

Lønn og betingelser

3,0

Lederskap

4,0

Karrieremuligheter

4,0

Work-life balance

Har du søkt jobb her?

0 %

av vurderingene er besvart

2 vurderinger

En veldrevet skole med gode kolleger, takhøyde og en utviklingsorientert ledelse.

23. apr. 2026

Nydalen videregående er en utrolig fin arbeidsplass. Selv har jeg jobbet her i mange år, og de fleste av mine kolleger har også vært her i mange mange år. Det tenker jeg sier sitt. Arbeidsmiljøet er preget av inkludering og raushet for hverandre, og ledelsen legger til rette for møteplasser både sosialt og profesjonelt. På vår arbeidsplass kan alle være den de er, og det er takhøyde for å dele meninger og å komme frem til gode løsninger sammen. Jeg trives svært godt på Nydalen, og her vil jeg være.

Moderne skole, men dårlig ledelse og forskjellsbehandling av ansatte.

21. apr. 2025

Nydalen videregående skole er moderne og det fysiske arbeidsmiljøet er det lite å utsette på. Jeg hadde mange hyggelige kollegaer og flotte elever.

Ledelsen var dessverre dårlig, noe som preget arbeidsmiljøet og førte til et uryddig arbeidsforhold.

Opplevde at min nærmeste leder var svært konfliktsky og dårlig til å delegere oppgaver. Dette førte til forskjellsbehandling, der enkelte ansatte fikk fritak fra upopulære arbeidsoppgaver, mens andre alltid måtte dra lasset.

Når det ble gjort forsøk på å ta dette videre til skolens ledelse, opplevdes det som man ble straffet med å feks bli fratatt ønskede arbeidsoppgaver eller ignorert. Det var mye rot med utbetaling av lønn. Det var feks vikarer som ikke fikk utbetalt lønn og fikk beskjed om å vente til neste måned. Dette var veldig alvorlig for de det gjaldt, som var avhengig av inntekt. Skolen har linje for feks toppidrett og tilrettelagt undervisning.

Det er en skole som markedsføres som mangfoldig og inkluderende. Men den tiden jeg jobbet der fikk jeg dessverre inntrykk av at dette var en fasade og at det i praksis var sterkt fokus på å fremme de mest ressurssterke elevene.

Godkjent og låst av Jobbi

Halloooooo?

Jobber det noen her, eller? Ingen har gjort krav på denne siden. Det tar bare noen få tastetrykk.